بهترین نقاط عکاسی در استانبول کجاست؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

واقعیت این است که در هر محله ای از استانبول، چه تاریخی یا مدرن، چیزهای زیادی برای عکس گرفتن وجود دارد.شرکت هایی که دوره های عکاسی ارائه می دهند، معمولا در محله های سلطان احمد، فنر بالات و خیابان استقلال واقع می شوند. که این محله ها مناظر تاریخی منحصر به فردی را برای عکاسان آماتور و حرفه ای ارائه می دهند. اکنون، اجازه دهید نگاهی به بهترین نقاط عکاسی در استانبول برای عکاسی خیابانی ببریم.

برج گالاتا  Galata Tower

برج گالاتای به عنوان یک سمبل برای استانبول به حساب می آید، بنایی که با بالا رفتن از آن می توانید به تماشای شهر استانبول و جزیره زیبای پاریم آدا بنشینید. پیشنهاد می کنیم حوالی غروب رفتن به این برج را انتخاب کنید، چشم انداز غروب خورشید و تنگه زیبای بسفر روبرویتان حس و حال بسیار لذت بخشی است. اگر به بالای آن رفتید دورتادور آن را بچرخید و با گرفتن عکس های یادگاری از آن بالا خاطره تان را برای همیشه زنده نگه دارید.

نتیجه تصویری برای برج گالاتا"

خیابان بی اوغلو و خیابان استقلال

بی اوغلو محله ای است که در سال های اخیر در طول امپراطوری عثمانی برجسته شده است. بی اوغلو محبوب ترین محله شهر در قرن نوزدهم به عنوان لوانتین  Levantines(محله ای که اروپایی در شرق در آن تجارت میکردند) تبدیل شد و شهروندان غیر مسلمان امپراتوری عثمانی به این منطقه نقل مکان کردند. خیابان Istiklal به عنوان Grand Rue de Pera در بین خارجی ها شناخته شد و ناگهان به ستاره ی درخشان شهر تبدیل شد. اروپایی ها سفر خود را از طریق پاریس برای کشف اسرار استانبول در شرق دنیا آغاز می کنند و بیشتر آنها محل اقامت خود را در استانبول در منطقه بی اوغلو سپری میکردند.استانبول پس از تبدیل شدن به یک شهر عثمانی در قرن 15، نفوذ خود را در نزد مردم اروپا از دست داد. با این حال، از قرن نوزدهم به بعد، غربی ها زیبایی استانبول را کشف کردند. به طور طبیعی، معماری در این منطقه به شدت توسط معماری غربی تحت تاثیر علاقه ی اروپایی ها تأثیر پذیرفته است. بنابراین، بی اوغلو به بازدید کنندگان خود معماری شهرهای مانند پراگ و پاریس را یادآوری می کند.بهترین نقاط برای گرفتن عکس در Beyoglu: خیابان استقلال، برج گالاتا و میدان مجاور Galata است. بدون شک، گنجینه های مخفی در پشت خیابان های بی اوغلو پنهان می شوند که در ابتدا متوجه آنها نمی شوید. Tarlabasi، Cihangir، Tophane، Karakoy و Cukurcuma مناطق بی اوغلو ارزش دیدن و گرفتن عکس های شگفت انگیز را دارند.

بهترین نقاط عکاسی در استانبول کجاست؟

کلیسای سنت آنتونی Padua

کلیسای سنت آنتونی Padua در خیابان استقلال بین دبیرستان گالاتاسرای و میدان تونل است. وقتی وارد حیاط این کلیسای زیبا می شوید فورا احساس می کنید که در ونیز هستید. حیاط کلیسا برای هر کسی که می خواهد از زندگی پر سر و صدا و شلوغ در خیابان استقلال عبور کند، بهشت ​​است. شما نمی توانید با بهره گیری از پنجره های فانتزی بالای کلیسا که ونیز را به شما یادآوری می کنید به سادگی از اینجا بگذرید. داخل کلیسا واقعا اهمیت تاریخی خود را بازتاب نمی دهد، همانطور که در قرن بیستم بازسازی شد. با این حال، جو درون هنوز چشمگیر است. خیابان Istiklal برای عکاسی خیابانی در استانبول بهترین است. قدم زدن در خیابان استقلال به شما کمک می کند تا برخی از بهترین نقاط عکاسی را در استانبول کشف کنید.

بهترین نقاط عکاسی در استانبول کجاست؟

محله بالات

بالات یکی از محله های قدیمی استانبول است که در منطقه فاتح استانبول و در بخش اروپایی قرار گرفته است. محله بالات در محدوده شهر قدیم و در ساحل غربی شاخ طلایی استانبول واقع شده است و محل سکونت یونانی ها و یهودی ها بوده است. در مورد ریشه نام بالات گمانه زنی های زیادی وجود دارد، اما احتمال دارد که این واژه از کلمه یونانی پالاتیون به معنای قصر گرفته باشد؛ چرا که محله بالات در نزدیکی قصر بلاشرنه قرار داشته است. محله بالات گاهی به اشکال دیگر مثل بلاط هم نوشته می شود. وقتی وارد این محله می شوید انگار به دل تاریخ و چند دهه پیش سفر کرده اید. خیابان ها و کوچه های تنگ و باریک این محله مملو از ساختمان های رنگارنگ و بهم فشرده است که بسیاری از آن ها چندین دهه از عمرشان می گذرد و با رنگ های جذاب و زیبایشان فضایی تماشایی به وجود آورده اند. مردم این محله هنوز هم لباس هایشان را از بند رخت آویزان می کنند و در گوشه و کنار این محله بند رخت های بلندی را می توانید ببینید که از یک سمت کوچه به سمت دیگر کشیده شده اند و پر هستند از لباس های تمیز و تازه شسته شده! بچه ها در این محله هنوز هم بازی فوتبال  و بازی های خیابانی را به پلی استیشن ترجیح می دهند و در کوچه ها پرسه می زنند. این جا بالات است: محله ای تاریخی در قلب منطقه توریستی استانبول که به خودی خود یک جاذبه گردشگری تماشایی و هیجان انگیز است!

بهترین نقاط عکاسی در استانبول کجاست؟

یلدیز پارک 

Yildiz Park رهایی جستن از شلوغی در یک شهر بزرگ مانند استانبول است. این پارک در سمت اروپایی استانبول واقع شده است، در خیابان Ciragan که بین بشیکتاش و Ortakoy قرار دارد. پارک 46 هکتار است و یکی از مکان های ایده آل در استانبول است که از نگرانی های روزانه و زندگی شلوغ در استانبول دور میشوید. پارک Yildiz شامل انواع مختلف درختان و مجموعه ای از استخرهایی است که می توانید از طبیعت آن لذت ببرید. به نظر من، به همان اندازه مهم است که وقت کافی در هر مکان صرف کنید، این عکس العمل خوب در تصاویر شما نشان داده می شود. کاخ یلدیز ، که در دوره امپراتوری عثمانی ساخته شده است، نیز در پارک یلدیز واقع شده است. این کاخ همچنین شامل Mabeyn Pavilion، Sale Pavillion و Malta Pavillion است و در داخل و خارج از آن فرصت خوبی برای عکاسان است. با این وجود، در داخل کاخ عکس گرفتن ممنوع است.

بهترین نقاط عکاسی در استانبول کجاست؟

پارک فنرباغچه 

پارک فنرباغچه یکی از بزرگ ترین پارک های بخش آناتولی استانبول است که درست در کناره دریای مرمره قرار دارد. روزهای آخر هفته افراد زیادی این پارک را برای گشت و گذاری کوتاه انتخاب می کنند. همچنین وجود کافه های ساحلی در پارک فنرباغچه می تواند یک شکم گردی دل چسب برای شما رقم بزند. این پارک با پُلی به دماغه فنرباغچه متصل می شود و گویی این پارک بر روی جزیره ای قرار دارد. میزهای پیک نیک و زمین بازی کودکان در پارک فنرباغچه از جمله گزینه های مورد علاقه خانواده ها است و کافه های پارک را بسیاری دوست دارند. پارک فنرباغچه همچنین بهترین فرصت های عکس در استانبول برای عکس های عروسی را ارائه می دهد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید