مرکز خرید آکمرکز ، از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبول

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

مرکز خرید آکمرکز استانبول در سال 1993 در اتیلر بشیکتاش توسط یک شرکت مشترک آکوک و تکفان و شرکت استیکبال در تاریخ 18 دسامبر 1993 افتتاح شد و یکی از اولین مراکز خرید استانبول است که زمینی 180.000 متری برای زیر بنا دارد که سه برج درون آن قرار گرفته اولین برج 14 طبقه(اداری) و دومین برج17 طبقه(اداری) و سومین برج 24 طبقه(مسکونی) میباشد.

مرکز خرید آکمرکز ، از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبول

چهار طبقه تجاری برج و 246 فروشگاه از یک منطقه مثلثی متصل به جاده اصلی اطراف 3 برج گسترش یافته است.41 پله برقی، 2 آسانسور پانورامیک و 30 آسانسور بالابر وجود دارد.

این مرکز تا کنون 40 بار جوایز گوناگون توسط موسسات مختلف را دریافت نموده است که واقعا قابل توجه است. این بازار هر ساله فعالیت های مختلف و همچنین رویدادها و اپراهای مختلفی را در طبقه بالا آکمرکز میزبان می کنند. بنابراین، آکمرکز یکی از اولین انتخاب های بازدید کنندگان است که به دنبال سرگرمی هستند. آکمرکز همچنین مرکزی برای کسب و کار و شیوه زندگی و محل اقامت و مراکز تجاری است. این مرکز علاوه بر مجموعه سالن فیلم، دارای نمایشهای اپرا مانند مکبث و مادام پروانه میباشد. آنها را از دست ندهید، اگر عاشق اپرا هستید. تئاتر فیلم و اجرای اپرا متروپولیتن مطمئنا یک امتیاز برای روح شما خواهد بود.

مرکز خرید آکمرکز ، از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آکمرکز دارای موقعیت خوبی برای خرید است چرا که در نزدیکی مراکز خرید دیگری مانند لونت و ماسلاک میباشد.

در آک مرکز چه بخریم؟

پوشاک اصلی ترین قسمت این مرکز خرید را تشکیل می دهد. انواع لباس های زنانه و مردانه و بچگانه در بوتیک های شیک و فروشگاه های لوازم ورزشی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. علاوه بر این فروشگاه های جواهرات گران قیمت، فروشگاه های عطر و ادکلن و لوازم بهداشتی هم در این مرکز خرید وجود دارد. اگر به شهر استانبول و مرکز خرید آک مرکز بروید، به دلیل بزرگی آن باید چند ساعتی را وقت بگذارید تا بتوانید تمام آن را بگردید. بعد از آن احتمالا خسته و گرسنه می شوید، می توانید به رستوران ها و کافه های شیکی که در این مرکز خرید پذیرای بازدید کنندگان هستند بروید و بعد از صرف یک وعده ی غذایی دلپذیر، سینمای هفت بعدی آک مرکز را امتحان کنید و روزتان را هیجان انگیزتر کنید.

مرکز خرید آکمرکز ، از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبولآدرس: استانبول، منطقه‌ بکیشتاش، مرکز خرید آک مرکز

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید