15 شهر برتر برای بازدید در استرالیا

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

تعداد زیادی از شهرهای بی نظیر این کشور بزرگ در انتظار کشف شدن هستند. درحالی که برخی از شهرهای مشهور جهانی مانند سیدنی و ملبورن توجه ویژه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند، اما شهرهای کمتر شناخته شده نیز ارزش بازدید را دارند و در مقایسه با آن شهرها کم تر مورد توجه قرار می گیرند. با وجود سواجل زیبا، فرهنگ های متنوع و چشم اندازهای طبیعی بی نظیر، از مسیر همیشگی خارج شده و مکان های جدید استرالیا را کشف کنید.
15. ولونگونگ

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیادر 8 کیلومتری جنوب سیدنی شهر دورافتاده ولونگونگ قرار دارد. این شهر با دو ساحل زیبا هم مرز است و برخی از بهترین مکان های گردشگری در این شهر و اطراف آن قرار دارند، همچنین در حالی که این شهر خیلی جذاب نیست اما دارای پس زمینه زیبا به شکل یک سرازیری سرسبز ایلاوارا دارد. به لطف دانشجویان دانشگاه این شهر، حس زندگی در مکان ها، رستوران های زیبای آن و کافه ها وجود دارد که ارزش بازدید نیز دارند.
14. لانسستون

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیالانسستون دومین شهر بزرگ ایالت تاسمانی، در ساحل رودخانه تامار واقع شده و ساکنان آن رقیب سرسخت اما دوست شهر هوبارت هستند. برخلاف اندازه کوچک آن، این شهر دارای معماری استعماری زیبا و هنرهای بی نظیر و غذاهای لذیذ است.

در حالی که این شهر بسیار جذاب است اما جاذه اصلی آن دره آبشار بزرگ است که دارای تعدادی مسیر جذاب برای بازدید می باشد. تاکستان های دره تامار و در نزدیکی آن، پارک ملی بن لوموند نیز ارزش بازدید را دارند.
13. جیلان

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاجیلان در 70 کیلومتری ملبورن، در اطراف آبشار خلیج کاریو واقع شده و در اینجا بازدیدکنندگان می توانند رستوران ها و فروشگاه های بی نظیر را پیدا کنند. در حقیقت شهر اصلی ترین مکان برای بازدید نیست؛ این شهر زمانی مرکز صنعت شناخته می شد و پراکندگی شهری آن امروزه بسیار ناخوشایند است.

جیلان با وجود هواداران پرشور، مکانی عالی برای تماشای مسابقات فوتبال استرالیایی می باشد. بسیاری از افراد از این شهر به عنوان توقفگاه مسیر گردش در جاده اقیانوس بزرگ و شبه جزیره بلارین استفاده می کنند.
12. نیوکاسل

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیانیوکاسل، دومین شهر جذاب و دورافتاده استرالیا، مکانی بسیار جالب برای بازدیدکنندگان است. نیوکاسل در ساحل نیو ساوت ولز واقع شده و دارای معماری تاریخی جالب، تعداد زیادی مکان تفریحی و ساحل بی نظیر برای بازدیدکنندگان می باشد.

همه این ها این واقعیت را آشکار می کنند که این شهر بر پایه صنعت زغال سنگ بنا شده و همچنان بزرگترین صادر کننده زغال سنگ در دنیا است. نیوکاسل پایگاه بی نظیری برای کشف مناطق اطراف از جمله کوه ها، سواحل گسترده و تاکستان های دره شکارچی می باشد.
11. چشمه های آلیس

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاچشمه های آلیس علی رغم موقعیت دور خود از مرکز استرالیاف در 1500 کیلومتری نزدیک ترین شهر واقع شده و ارزش بازدید را دارد. اگر چه ممکن است رسیدن به آن کمی طول بکشد، اما سفر به آن و بازدید از مناظر نیز نیمی از جذابیت های این شهر است.

این شهر بدون موزه ها و گالری های هنر بومی جذابیت دیگری ندارد، اما قرار گرفتن آن در مناطق دورافتاده و دسترسی به مکان های بی نظیر مانند کاتا توجا/ اولگاس و اولورو/ صخره آیرز ارزش بازدید را دارد. چشمه های آلیس در سواحل رودخانه تاد واقع شده و دروازه ورود به بسیاری از مناظر زیبا و بی نظیر اطراف می باشد.
10. ساحل طلایی

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاساحل طلایی مقصدی محبوب در بین توریست ها و افراد محلی است و ترکیبی بی نظیر از خورشید، دریا و گردشگری می باشد. برج های آپارتمانی در بالای سواحل شهر قرار دارند که محبوب ترین آنها بهشت گردشگران است. اینجا مکانی آفتابی و زیبا برای بازدید است. با وجود مهمانی های سرگرم کننده و شاد زمان خوبی را اینجا خواهید داشت. در صدر همه این ها، انواع پارک های تفریحی زیبا قرار دارند که می توانید به راحتی دو یا سه روز را برای گردش در آنها بگذرانید.
9. هوبارت

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاهوبارت با دارا بودن یک ساحل شلوغ، کوهی زیبا در پس زمینه شهر و اقیانوس آبی تیره در اطراف ساحل، مکانی زیبا برای بازدید می باشد. هوبارت جنوبی ترین شهر شهر کشور است و موقعیت دورافتاده آن در جزیره تاسمانی به حفظ ساختمان های تاریخی و معماری ویکتوریا کمک کرده است، در اصل این شهر مدت ها نادیده گرفته می شد.

اکنون روزهای خوب این شهر بازگشته اند، هوبارت با دارا بودن جاذبه های با ارزش و فریبنده هرساله گردشگران بیشتری را به سمت سواحل خود می کشاند.
8. داروین

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاداروین شهری بین المللی با قدمتی کم، میراث غنی و منحصر به فرد فرهنگ استرالیایی محسوب می شود. این شهر با دارا بودن شهروندانی از 50 ملیت مختلف، مکانی چند فرهنگی با ترکیبی از ویژگی های آسیایی و بومی محسوب می شود.

به همین دلیل اینجا به مکانی بی نظیر برای بازدید تبدیل شده است. این شهر دورافتاده در ساحل دریای تیمور منطقه شمالی واقع شده و بسیاری از بازدیدکنندگان در اینجا متوقف می شوند و از آن به عنوان پایگاهی برای کشف شگفتی های طبیعی پارک ملی کاکادو و لیچفیلد و همچنین جزایر زیبای تیوی استفاده می کنند.
7. کانبرا

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاپایتخت استرالیا شهری برنامه ریزی شده و در حال توسعه است که می توان زمانی را در آن گذراند. ابتدا ساستمداران و کارمندان دولت در این شهر ساکن بوده اند و این روزها دارای تعداد زیادی موزه، گالری و بنای تاریخی برای کشف و گردش می باشد. در این شهر به لطف دانشجوهای آن، زندگی شبانه شاد و تعداد زیادی رستوران و کافه دارد.

کانبرا در بوش واقع شده و فعالیت های فضای باز زیادی برایتان ارائه می دهد اما بسیاری از بازدیدکنندگان ترجیح می دهند از پارک ملی نامادگی بازدید کنند.
6. پرت

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیااگر می خواهید کمی استراحت و بازدید کنید، شهر غربی استرالیا مکانی مناسب است. پرت با دارا بودن سواحل زیبا، آب و هوای بی نظیر و ویژگی های جهانی مکانی مناسب برای تفریح و لذت بردن است.

در این شهر کافه ها، رستوران ها، مکان های فرهنگی و فعالیت های فضای باز بازدیدکنندگان و افراد محلی را جذب می کنند. پرت یکی از دورافتاده ترین شهرهای جهان است و هنگام بازدید خواهید فهمید که دوست دارید زمان زیادی را در آن بگذرانید تا سفرتان ارزشمند شود. اینجا مکانی دوست داشتنی است.
5. بریزبن

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیابریزبن سومین شهر بزرگ استرالیا، پایتخت ایالت آفتاب است و در تمام سال آب و هوای دلپذیری دارد. به همین فعالیت های فضای باز زیادی برایتان ارائه می شود. با وجود فعالیت هایی مانند قایقرانی، کوهنوردی، پیاده روی و دوچرخه سواری دلیلی برای خستگی در بریزبن وجود ندارد.

این شهر در سواحل رودخانه بریزبن واقع شده و شامل رستوران ها، کافه ها، سالن های موسیقی و تعدادی آبشار می باشد. اینجا شهری پرجنب و جوش و فعال و مملو از ویژگی های مثبت برای آینده شهر می باشد. بریزبن به لطف موسیقی بی نظیر محلی، یکی از پایتخت های موسیقی جهان محسوب می شود.
4. آدلاید

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاآدلاید معروف به شهر کلیساها می باشد و ساکنان آن معتقدند که تعداد بارهای این شهر از کلیساهای آن بیشتر است. این سخن نشان دهنده کمبود کلیسا در این شهر است و همچنین تعداد زیادی رستوران و مکان های موسیقی زنده برای بازدید در این شهر وجود دارد. این شهر در سواحل رودخانه تورنس واقع شده و شهری زیبا و مملو از فضای سبز برای کاوش می باشد.

با وجود تعداد زیادی گالری و موزه و همچنین پارک ملی بلر، همیشه جایی برای بازدید در آدلاید وجد دارد. بهترین زمان برای بازدید از آدلاید در ماه مارس است یعنی زمانی که تعداد زیادی جشنواره و رویداد برگزار می شوند.
3. کنز

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاشهر کنز با جنگل های بارانی احاطه شده و به گردشگران اختصاص دارد. با این وجود شگفتی های طبیعی باورنکردنی مانند قلعه مرجانی بزرگ دلیل اصلی بازدید از این شهر می باشد. این جاذبه طبیعی بی نظیر به راحتی با قایق قابل دسترسی است و همچنین چندین جزیره دارد که می توایند از آنها نیز بازدید کنید.

بسیاری از افراد از این شهر به عنوان دروازه ورود به منطقه استفاده می کنند و همچنین پارک ملی داین تری (درخت خشک) و کوئینزلند خیلی از آن دور نیستند.
2. ملبورن

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیادومین شهر بزرگ کشور، شهری مدرن و بین المللی برای بازدید است. ملبورن با ظاهری اروپایی یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی است و شهروندان کشورهای بی شماری در آن زندگی می کنند که به آن احساس چند فرهنگی می بخشد.

ملبورن اغلب به عنوان پایتخت فرهنگی کشور محسوب می شود و شامل تعداد زیادی گالری های هنری، موسیقی پر شور و غذاهای بی نظیر جهانی می باشد. اگر چه نمی توان مناظر خیره کننده آن را با سیدنی مقایسه کرد اما وقتی محله های پرجنب و جوش و متنوع آن را ببینید، خواهید فهمید که ملبورن هم مکان مناسبی است. زمانی را برای گشت و گذار در خیابان های آن صرف کنید چرا که خیلی زود به این شهر علاقه مند خواهید شد.
1. سیدنی

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیاشهر نمادین سیدنی و جواهر استرالیا، باعث می شود که مقصد اصلی بازدیدکنندگان محسوب شود. خانه اپرا و پل بندرگاه سیدنی بدون شک ویژگی برجسته این شهر هستند گرچه ساحل بوندی و بندرگاه آن نیز به همان اندازه خیره کننده هستند.

شهر سیدنی فرهنگ و هنر پر جنب و جوشی دارد که زندگی و حتی بازدید از آن را بسیار دلپذیر می کند. با حدود بیش از 200 سال تاریخ، مکان های تاریخی بی شماری برای بازدید وجود دارد همچنین در خارج از سیدنی پارک های ملی مجلل قرار دارند. سیدنی شهری سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بازدید است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید