آموزش خرید پول در خارج از کشور

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

چند بار اتفاق افتاده که در سفر نه به دلیل خرید زیاد بلکه بخاطر اینکه نمیدانستید در خارج از کشور از کجا باید پول بخرید، بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید پول خرج کرده باشید؟ این چند مرحله را دنبال کنید تا در سفر دیگر پول خود را از دست ندهید.

کجا پول خود را مبادله کنیم ؟

آموزش خرید  پول در خارج از کشور

این اولین و مهمترین سوال است. اگر نمی خواهید از شما کلاهبرداری شود این نکته را برای همیشه به یاد داشته باشید که به هیچ وجه با فروشنده خیابانی پولتان را مبادله نکنید.

آن ها بیشترین نرخ ارز را به شما پیشنهاد می کنند. مبادله پول در فرودگاه ها و هتل ها نیز کار اشتباهی است. امن ترین مکان برای خرید پول، صرافی یا اداره پست می باشد.

ارزش پول شما چقدر است؟

آموزش خرید  پول در خارج از کشور

قبل از سفر به کشوری خارجی باید پول رایج آن کشور را بررسی کنید و بدانید چه پولی را مبادله می کنید. این بهترین روش برای جلوگیری از مشکلات مبادله ارز می باشد. الگوهای اخیر نرخ ارز را نگاه کنید و می بینید که امن ترین و بهترین مورد لیست نرخ ارز دولتی است.

پرداخت به صورت نقدی یا با کارت اعتباری ؟

آموزش خرید  پول در خارج از کشور

تا زمانی که با دقت خرید می کنید کارت های اعتباری همیشه گزینه های خوبی هستند، پس در مورد هزینه های تبادل ارز آگاه باشید. با این وجود، کشورهایی وجود دارند که اقتصادشان فقط نقدی است و کارت های بانکی کار نمی کنند .

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید