معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

از جمله شهرهای بی نظیر و فوق العاده از نظر ساخت و ساز و گردشگری که در آسیا قرار دارد می توان به دبی اشاره کرد که یکی از شهرهای فوق العاده با ساختمان های شگفت انگیز و جالب می باشد این شهر یکی از مهمترین شهرهای دنیا می باشد که هر کسی دوست دارد برای یک بار هم که شده به دبی بیایید تا زیبایی های آن را ببینید.

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

یکی از سرگرمی های باب میل و پرطرفدار در بین جوانان رفتن به کلاب ها و خوش گذراندن می باشد که ما در اینجا معروفترین کلاب های شبانه را به شما میهمانان که عاشق سرگرمی و شب زنده داری هستید معرفی می کنیم .

معرفی بهترین کلاب های دبی

کلاب وایت دبی (White Dubai)

به جرات می توان گفت که این کلاب جزو پرطرفدار ترین کلاب ها در دبی می باشد که بر بالای پشت بام با طراحی منحصر به فرد ساخته شده و دید عالی و فوق العاده ای از دبی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد که تنها ایراد این کلاب این است که متاسفانه در ماه های سرد دبی کمتر مورد استقبال قرار می گیرد .

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

ولی نگران نباشید چون دبی هیچ وقت آن سرمایی که شما فکر می کنید را تجربه نکرده است و مهمتر اینکه در این مکان همواره یکی از بهترین خوانندگان دنیا حضور دارد که باعث تعجب همگان می شود .

نکته قابل توجه آن است که همواره در اینجا یکی از خوانندگان دنیا حضور دارد و معروفترین دی جی ها از هر کشوری به این کلاب دعوت می شوند و همچنین فضاهای VIP  نیز دارد .

کلاب سیرکیی لسور دبی (Cirque Le Soir)

کلاب Cirque Le Soir یکی از معروفترین کلاب های دبی میباشد که بسیار بزرگ و پرطرفدار بوده و همه خودشان را برای دوشنبه شب ها آماده می کنند که شب خوبی را بگذرانند و اگر شما دعلاقمند به هیپ هاپ هستید گزینه مناسبی است .

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

در این کلاب انواع مدل ها ، دلقک ها ، کوتوله ها ، آتش بازی های مختلف ، انسانهایی مشابه کمانداران با اسلحه ها و شمشیر و افرادی با لباس هایی برگرفته از شخصیت های بنام در فیلم ها را می توانید مشاهده کنید .

کلاب آرمانی پرایو ( Armani Prive )

امکان ندارد که آوازه بلندترین آسمان خراش دنیا با نام برج خلیفه دبی به گوشتان نخورده باشد ! کلاب معروف آرمانی پرایو ( Armani Prive ) پر از زرق و برق و مشهور هم درست در برج خلیفه قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین کلاب های دبی نامبرده می شود.

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

که برای پا گذاشتن به داخل آن باید جیبتان پر از پول باشد و نکته جالب در آن این است که شما مسافران دبی با مراجعه به این کلاب امکان این را دارید که اجرای زنده DJ های معروفدنیا را بصورت زنده و از نزدیک تجربه کنید ، کلاب شبانه به صورت کاملا کلاسیک طراحی شده است.

کلاب اکت دبی (The Act)

گزینه معروف و بنام بعدی لیست ما در شهر دبی ” کلاب The Act ” است که این مجموعه زیبا هم درست در خیابان لوکس و شگفت انگیز شیخ زاید قرار گرفته و در میان ساکنین خود شهر دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی که به این شهر دیدنی سفر می کنند.

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و طرفداران خاص خودش را دارد و شما می توانید علاوه بر سرو شام به تماشای نمایش های متنوع و جذاب در این کلاب بنشینید و کلی تجربه های ناب را کسب نمایید و نوشیدنی های خود را از منو بی نظیر و متنوعش سفارش دهید و شب شگفت انگیزی را بگذرانید .

کلاب بیلیونر دبی (Billionaire Mansion )

اگر عازم دبی هستید و قصد رفتن به کلاب Billionaire Mansion مشهور را دارید حتما باید لباس های فاخر و کلاسیک خود را به تن کنید .

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

چرا که این کلاب میزبان بزرگان و افراد مشهور زیادی از سراسر دنیا بوده و همچنین در این کلاب زیبا می توانید از نمایش های ویژه و شاد ، نورپردازی خاص ، رنگ های جذاب و موسیقی در کنار سفارش غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی دبی کلی لذت ببرید و لحظاتی را تجربه کنید که امکان تجربه مجدد آن شاید دیگر برایتان پیش نیاید .

کلاب کاوالی ( Cavalli Club )

کلاب کاوالی ( Cavalli Club ) و رستوران بی نظیر آن توسط طراح موفق و بنام روبرتو کاوالی طراحی شده است و شما با قدم گذاشتن در این کلاب طراحی بی نظیری آن با لوسترها و نورپردازی شگفت انگیزش حیرت زده خواهید شد.

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

و با انتخاب این کلاب می توانید دنیایی از عطر و طعم غذاهای ایتالیایی و بین المللی را تجربه کنید و کوکتل مورد نظرتان را از منو فوق العاده آن سفارش دهید و با گوش نواختن به موسیقی ریتمیک و لذت بخش دی جی های بین المللی غرق در احساس شوید .

کلاب پیپل بای کریستال ( People By Crystal )

معرفی بهترین کلاب های دبی برای داشتن لحظاتی خوش

کلاب پیپل بای کریستال ( People By Crystal ) در هتل رافلز دبی واقع شده است و پذیرای میهمانانش از روزهای سه شنبه تا شنبه می باشد و بیشتر مناسب و باب سلیقه افرادی است که قصد دارند کلاب خود را در کنار هتل شان داشته باشند .

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید