تور سفر به اسپانیا؛ متنوع ترین تورهای بارسلون – مادرید و جزایر قناری

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

فهرست نمایش

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری جذاب سالانه تعداد بسیاری توریست را به سوی خود می کشاند. تور سفر به اسپانیا برای دیدن سواحل زیبا و جزایر قناری آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود. لذت بردن در کنار سواحل، دیدن معماری های شگفت انگیز، گشت های شبانه و تجربه هیجان در سفر تنها با تور سفر به اسپانیا آیشم امکان پذیر است. تور جنوب اسپانیا، تور مادرید اسپانیا و خرید تور بارسلون از جمله تورهای اسپانیا است که می توانید با خرید آن ها سفری لذت بخشی را در فصل بهار داشته باشید. با این مقاله از آیشم همراه باشید تا به طور کامل و جامع اطلاعات مفید و هیجان انگیزی را در مورد سفر به اسپانیا آیشم در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط و مدارک لازم برای تور سفر به اسپانیا

سفارت اسپانیا جهت پذیرش درخواست متقاضیان برای تور سفر به اسپانیا شرایط و مدارکی را برای ورود به این کشور و دریافت ویزا اعلام کرده است.

  • برای دریافت ویزا اسپانیا باید افراد دارای تمام شرایط و مدارک لازم شامل مدارک مالی، شغلی، کارت واکسن کرونا و… باشند.
  • متقاضیانی که بیشتر از دو هفته از تزریق آخرین واکسن کرونا آن ها گذشته است می توانند با داشتن ویزا به اسپانیا سفر کنند.
  • مسافرانی که به صورت هوایی یا دریایی قصد سفر به اسپانیا یا دیگر شهرهای این کشور دارند باید قبل از سفر فرم کنترل بهداشت را با مراجعه به سایت spth.gob.es تکمیل نمایند. سپس به این افراد یک کد QR داده می‌ شود که باید قبل از ورود به کشتی یا هواپیما به محل چک کردن کنترل بهداشت مراجعه کرده و کد را نشان دهند.
  • داشتن بیمه با پوشش کووید 19 از الزاما متقاضیان ویزای اسپانیا است.
  • واکسن ‌های مورد تایید سفارت اسپانیا شامل PFIZER-Biontech، Astra-Zeneca، Moderna، Johnson & Jansen Johnson، Sinopharm  و Sinovac است.

کیفیت و امکانات هتل ‌های اسپانیا

هتل های اسپانیا سطح خدمات و امکانات متفاوتی دارند اما برخی از این هتل ها دارای امکانات با کیفیت و ویژه ای شامل تلویزیون، مینی بار، Wi-Fi رایگان، میز لوازم آرایش، تهویه مطبوع و استخر و جکوزی است. هتل های اسپانیا فقط وعده صبحانه را برای مسافران تدارک می بینند و برای وعده های شام و ناهار باید از رستوران های سطح شهر استفاده کنید و یا اینکه هزینه اضافه به هتل پرداخت کنید تا ناهار و شام را بتوانید در آنجا سرو کنید.

تور سفر به اسپانیا برای دیدن سواحل و جاهای دیدنی این کشور

تمام شهرهای کشور اسپانیا پر از دیدنی های جذاب و شگفت انگیز که می تواند تور سفر به اسپانیا آیشم را برای هر مسافری خواستنی و لذت بخش کند. به عنوان مثال شهر تور مادرید به اسپانیا با موزه های ارزشمند و قصرهای سلطنتی، شهر بارسلون با معماری های خارق العاده و اعجاب انگیز، جزایر قناری با تفرجگاه ها و هتل های لاکچری و تور جنوب اسپانیا به شهر ایبیزا و تنریف با سواحل رویایی و درخشان نمونه ای از زیبایی های طبیعی و آثار تاریخی این کشور هستند. سایر جاهای دیدنی و معروف تور سفر به اسپانیا به شرح زیر است:
•    موزه دل پرادو در شهر مادرید
•    کاخ سلطنتی در مادرید اسپانیا
•    میدان سلطنتی در شهر مادرید
•    کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلون
•    موزه کازاباتیو در بارسلون
•    پارک گوئل بارسلون اسپانیا
•    کاخ سلطنتی آلکازار شهر سویل
•    تنریف در جزایر قناری
•    سواحل ایبیزا
تفریحات آب و سواحل دیدنی در اسپانیا کم نیستن و یکی از دلایل افزایش توریست به این کشور وجود جزایر قناری و سواحل رویایی اسپانیا است. شن های سفید رنگ در کنار آب های فیروزه ای مکانی پر از آرامش و امن را برای گرفتن حمام آفتاب و شنا کردن و قدم زدن گردشگران فراهم می کند. از جمله معروف ترین سواحل کشور اسپانیا می توان از ساحل شهر سن سباستین، سواحل ایبیزا، سواحل جزایر قناری، ساحل کاستابراوا و ساحل مایورکا نام برد.

خدمات تور سفر به اسپانیا آیشم

در تورهای مختلف خدمات متنوعی به مسافران ارائه می شود ولی ممکن است در یک پکیج تمام آن خدمات داده نشود.

  • اخذ ویزای شینگن اسپانیا به صورت گروهی
  • رزرو هتل با توجه به مدت زمان اقامت
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما به صورت بدون توقف، با یک توقف و یا با دو توقف
  • گشت شهری
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • ارائه بیمه مسافرتی با حداقل هزینه
  • گشت‌های آپشنال

قیمت تور سفر به اسپانیا

برای سفر به اسپانیا و سایر شهرهای آن و دیدن مناظر شگفت انگیز طبیعی آن به هزینه بیشتری نسبت به دیگر شهرهای اروپا نیاز دارد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت تور سفر به اسپانیا دخیل هستند که می توان به نرخ روز یورو، بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت و خدمات ارائه شده در تور بستگی دارد. همچنین هزینه پروازهای مستقیم تهران به شهرهای اسپانیا مثل مادرید و بارسلون گران تر از پروزارهای غیر مستقیم است.

شگفتی های جزایر قناری در اسپانیا

خارق العاده ترین جزایر اروپا در کشور اسپانیا واقع اند که مناطقی بکر و طبیعی هستند که دیدن از آن ها در دسته سفرهای لوکس قرار می گیرد. در واقع جزایر قناری در تور سفر به اسپانیا از پرطرفدارترین مناطق ساحلی این کشور محسوب می شوند که شامل 7 مجمع الجزیره تنریف، ال هیرو، لااما، لانزاروته، گرند، کانارایا، لاکومرا و فوئرتع ونتارا است. هر یک از این جزایر دارای مکان های تفریحی و دیدنی خاصی هستند و محل اقامت و هتل های لوکسی دارند. آب و هوای این جزایر بسیار مطبوع اند و برای گشت و گذارهای خانوادگی جای مناسبی هستند. از دیگر مناطق ساحلی اسپانیا که لوکس ترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می دهد می توان به کاستا، براوا، مایورکا، ایبیزا و سن سباستین اشاره کرد.

تور بارسلون در اسپانیا

شهر بارسلون اسپانیا با فوتبالش، گلادیاتورهای آبی و اناری پوشش و ماتادورهایی که با برگزاری مسابقات گاوبازی شور و هیجانی خاص به شهر می دهند، در دنیا مشهور است. بارسلون دارای ساختمان هایی با معماری آنتونی گائودی است که به آن زیبایی و شکوه خاصی داده است و چشم هر گردشگری را به خود جذب می کنند. تور سفر به اسپانیا و شهر بارسلون می توانید از قدم زدن در سواحل شنی  آن لذت ببرید. اگر جذب این همه شگفتی بارسلون شدید و قصد دارید با تور به بارسلون اسپانیا سفر کنید پیشنهاد می کنیم برای خرید تور بارسلون به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.aysham.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%86

بهترین فصول خرید تور بارسلون اسپانیا فصل بهار و پاییز است هر چند در دیگر مواقع سال نیز مسافران زیادی به سوی اسپانیا جذب می شوند تا مناظر طبیعی آن را در فصل های مختلف سال ببینند و لذت ببرند. آب و هوای معتدل مدیترانه ای بارسلونا سبب شده سفر به اسپانیا برای مسافران لذت بخش باشد. بهترین زمان برای تور سفر به اسپانیا و خرید تور بارسلونا اوایل تابستان و پاییز و بهار است. زمستان بارسلونا با وجودی سردی هوا باز هم مقداری آفتابی است و بارش برف به ندرت پیش می آید.

پربارش ترین ماه های بارسلونای اسپانیا فروردین و اردیبهشت هستند؛ اما در تمام ماه های سال احتمال وزش طوفان هایی نادر و زیبا که از خصوصیات آب و هوای مدیترانه ای است دور از انتظار نیست. شب های تابستان بارسلونا گرم است و زمان مناسبی برای شنا در سواحل زیبای آن است. البته فصل تابستان زمان پر ازدحام و شلوغی است و برای گردشگری اصلا مناسب نیست. بهترین زمان برای تماشای مناظر بکر بارسلونا و طبیعت گردی در این شهر اواخر اسفند، اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد، مهر و آبان است که تعداد توریست ها کم هستند و هزینه سفر کمی کاهش می یابد.

خرید تور بارسلون اسپانیا برای دیدن جشنواره های تابستانی

جشنواره های خرید در مرداد ماه با تخفیف های 70 درصد در بارسلونا ارائه می شود که می توانید برای بهره مندی از این تخفیفات تور سفر به اسپانیا را به این زمان موکول کنید. همچنین جشنواره های پادشاهان و جشنوراه خرید زمستانی برگزار می شود که برای توریست ها بسیار جذاب خواهد بود. جشنواره تابستانه در حدود 10 مرداد آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد. بهترین زمان برای خرید از این جشنواره ها هفته دوم این جشنواره ها است.

بهترین زمان سفر به بارسلون اسپانیا برای کاهش هزینه ‌ها

در فصل زمستان هزینه تور سفر به اسپانیا و شهرهای آن به خصوص هزینه هتل و محل اقامت کاهش پیدا می کند. همچنین این فصل بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های طبیعی شهر بارسلونا است. معمولا در هوا سرد و پربارش تعداد توریست ها در سواحل کم می شود.

کیفیت هتل‌ ها در تور بارسلونا آیشم

هتل هایی با کیفیت و قیمت متفاوت در بارسلونا وجود دارد که توریست ها با در نظر گرفتن بودجه و شرایط خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنند. هتل ها از لحاظ نوع چشم انداز، امکانات و لاکچری بودن سوئیت، قیمت مناسب، نزدیکی هتل به مراکز خرید و تفریحی و یا فرودگاه و وسایل حمل نقل عمومی با یکدیگر متفاوت هستند. آمادگی هتل ها در اسپانیا و شهر بارسلونا بالا است و می توانند خدمات متفاوتی را به مسافران ارائه دهند. از لوکس ترین هتل های بارسلونا می توان به هتل  Cotton House Hotel، Claris GL، Hotel Arts Barcelona  نام برد. بهترین هتل ها از نظر مسافران و هزینه محل اقامت شامل هتل‌ های W Barcelona، Hotel Duquesa de Cardona، H10 Port Vell Hotel هستند.

ضمانت نامه تور سفر به اسپانیا و بارسلونا

معمولا از سوی آژانس های هواپیمایی یک ضمانت نامه خرید تور بارسلونا گرفته می شود تا مسافر پس از اتمام روزهای اقامت به کشور مبدا برگردد. این ضمانت نامه ربطی به سفارت خانه کشورها ندارد و به این دلیل مسافران باید این ضمانت نامه را داشته باشند تا اعتبار آژانس هواپیمایی نزد سفارت کشور مقصد حفظ شود. بسته به شرایط متقاضی مبالغ ضمانت نامه تعیین می شود و از سند خودرو سند ملکی می توان برای مبلغ ضمانت نامه استفاده کرد.

خدمات خرید تور بارسلونا

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در بهترین هتل ‌های 4 ستاره به همراه صبحانه
  • اخذ ویزای توریستی شینگن برای سفر به تمام کشورهای حوزه شیگن
  • بیمه مسافرتی مطابق با روزهای اقامت در بارسلون
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان

قیمت خرید تور بارسلونا اسپانیا

در تعیین قیمت و برآورد هزینه سفرهای خارجی عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل محل اقامت، خطوط هوایی مستقیم یا غیر مستقیم، کلاس پروازی یا کیفیت کشتی، ساعت پرواز، تعداد روزهای اقامت مسافران، تعداد گشت‌ ها، خدمات اضافی (مانند ناهار یا گشت اضافی) و ترکیبی یا انفرادی بودن تور بارسلونا دخیل هستند.

توصیه شرکت هواپیمایی آیشم انتخاب تور ترکیبی اسپانیا، پرواز رفت صبح و پرواز برگشت بعد از ظهر یا شب است؛ زیرا به این صورت مسافران راحت تر می توانند هتل محل اقامت خود را تحویل بگیرند و در زمان پایان اقامت نیز تا بعد از ظهر در هتل بمانند و زمان مفید بیشتری در سفر سپری می شود. بنابراین از اتلاف وقت جلوگیری شده و امکان انتخاب آژانس هواپیمایی خدمات مسافرتی مناسبی وجود دارد.

تور مادرید در اسپانیا

پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است که مردمان آن به مهمان نوازی در جهان معروف هستند. در تور سفر به اسپانیا آیشم می توانید از آثار هنری این شهر دیدن کنید و لحظات رویایی را برای خود بسازید. مسافرانی را به سفرهای لوکس علاقه دارند می توانند تور مادرید را خریداری کنند تا بتوانند مراکز خرید و ساختمان های زیبای این شهر و کارخ سلطنتی اسپانیا و موزه دل پرادو دیدن کنند و از جذابیت های تور سفر به اسپانیا لذت ببرند. برای خرید تور مادرید به لینک زیر مراجعه کنید.

مدت زمان پرواز تور سفر به اسپانیا و مادرید

برای سفر به مادرید باید بدانید طول مدت پرواز چقدر است و فاصله بین تهران و مادرید چند کیلومتر است. با پرواز مستقیم حدود 8 ساعت طول می کشد تا به مادرید برسید. همچنین فاصله تهران تا مادرید نیز حدود 4700 کیلومتر است که با توجه به نوع سفر هوایی یا زمینی این مسافت در طول زمان های مختلف طی می شود. زمان 8 ساعت پرواز در پروازهای غیر مستقیم که دارای توقف هستند افزایش می یابد. مهم ترین خطوط هوایی غیر مستقیم به مادرید شامل شرکت هوایی قطر ایرلاینز با توقف در شهر دوحه، پرواز اوکراین ایرلاینز با توقف در شهر کیف، شرکت هوایی امیریتس (امارات) با توقف در دبی و پرواز غیر مستقیم ترکیش ایرلاینز با توقف در استانبول است.

برای خرید تور مادرید اسپانیا باید حدود 3 تا 6 ماه قبل از سفر اقدام کرد. مدت 14 روز زمان برای تعیین وقت سفارت و 21 روز کاری برای جوابدهی سفارت اسپانیا لازم است. همچنین باید در نظر داشت که امکان ریجکت ویزا نیز وجود دارد.

خرید تور مادرید اسپانیا گروهی بهتر است یا انفرادی؟

تور گروهی مادرید اسپانیا در مقایسه با تورهای انفرادی اسپانیا گران تر است؛ زیرا خدمات و برنامه هایی مثل برگزار گشت ‌های مختلف، هزینه ترانسفر، هزینه برخی وعده‌ های غذایی و حضور تور لیدر و یا راهنمای محلی سبب افزایش قیمت تور گروهی مادرید می شود. این دو تور مادرید اسپانیا با یکدیگر تفاوت هایی دارد؛ به طوری که در تور انفرادی ویزا به صورت انفرادی صادر می شود، سفرها و گشت های داخل شهر به شکل فردی استو نیاز یبه تور لیدر نیست. همچنین در تور گروهی مادرید اسپانیا باید تور لیدر باشد تا مکان های دیدنی را برای افراد توضیح دهد و ویزا به شکل گروهی صادر می شود و تمام سفرها و گشت های داخلی شهر به صورت گروهی برگزار می گردد.

علت تفاوت قیمت خرید تور مادرید در آژانس های هواپیمایی مختلف

علت تفاوت قیمت در شرکت های هواپیمایی مختلف برای خرید تور مادرید اسپانیا شامل خدمات متفاوت آژانس ها، سود کارگزاران و آژانس ها است. به عنوان مثال دو پکیج متفاوت می تواند یکی خدماتی ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 3 ستاره و تور لیدر فارسی زبان را ارائه دهد. دیگری نیز ارائه دهنده خدمات ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت هزینه‌ های راننده و انعام کارگران هتل خواهد بود که این خدمات می تواند هزینه های این پکیج را نسبت به پکیج اولی افزایش دهد.

مراکز خرید در تور سفر به اسپانیا آیشم

برخی از مهم ترین و جذاب ترین مراکز خرید در اسپانیا شامل موارد زیر است:

  • مرکز خرید لاس آرناس
  • مرکز خرید مارِماگنوم
  • مرکز خرید لا ماکینیستا
  • مرکز خرید ایلا
  • مرکز خرید ال کورت اینگلز

هزینه خرید بلیت و ویزای اسپانیا

یکی از کارهایی که باید قبل سفر به کشورهای خارجی انجام داد، دریافت ویزا و خرید بلیت است. خرید تور سفر به اسپانیا نیاز به اخذ ویزا و بلیط از آژانس های هوایی معتبر دارد تا سفر بیاد ماندنی و ایمنی را برای مسافران فراهم کند. معمولا متقاضیان خرید تور مادرید اسپانیا به دنبال بلیط های با قیمت مناسب هستند تا هزینه  سفر را کاهش دهند. نوع ایرلاین و تاریخ سفر از عوامل مهم در قیمت خرید بلیت هواپیما است. پروازهای مسیر تهران به اسپانیا شامل شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، ترکیش و اتریشی است که با توجه به کیفیت و نوع خدماتی که ارائه می دهند قیمت متفاوتی دارند. همچنین تاریخ سفر و مدت اقامت می تواند در قیمت و هزینه سفر موثر است. در برخی شرکت های خدماتی مسافرتی اقدامات مربوط به دریافت ویزا از خدمات تور محاسبه می شود. به عبارتی هزینه ویزا در مجموع با هزینه تور محاسبه می گردد.

سالانه توریست های بین المللی از کشورهای مختلف به سوی مناطق گردشگری کشورهای اروپایی مثل اسپانیا سفر می کنند. عوامل متعددی می تواند هزینه دیدن از این کشور مهیج و جذاب را تحت تاثیر قرار دهد. هر مسافری با برآورد هزینه سفر و بودجه خود و بررسی انواع شرکت های هواپیمایی می تواند اقدام به خرید تور سفر به اسپانیا کند و هزینه سفر به شهرهای این کشور دیدنی را کاهش دهد.
سفر در ایام پیک سفر، هزینه اقامت در هتل، خطوط پروازی، کلاس پروازی، تعداد توقف‌ها در مسیر پروازی، مدت زمان اقامت، هزینه خوردوخوراک، هزینه ورودیه ‌ها و مراکز تفریحی در اسپانیا، هزینه حمل‌ونقل در شهرهای اسپانیا، بیمه مسافرتی و ویزا از جمله مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار روی قیمت تور سفر به اسپانیا است.

 فرودگاه های اصلی و مهم اسپانیا

امکان سفر با تور به اسپانیا از طریق هوایی، دریایی و زمینی در تمام فصول امکان پذیر است. در این کشور مقاصد تفریحی بسیاری وجود دارد به همین دلیل فرودگاه های بین المللی متعددی در شهرهای اسپانیا برای ترنسفر مسافران در نظر گرفته شده است. فرودگاه های اصلی اسپانیا و شهرهای آن دارای امکانات بسیار به روز و لوکس و مجهز هستند. پنج فرودگاه پر رفت و آمد شهرهای اسپانیا شامل فرودگاه بارسلونا، فرودگاه مادرید، فرودگاه جزیره مایورکا، فرودگاه شهر بندری مالاگا و فرودگاه والنسیا است؛ که مسافران می توانند از طریق این خطوط هوایی تور سفر به اسپانیا آیشم را انجام دهند.

اخذ ویزای تور سفر به اسپانیا به صورت ترکیبی و گروهی

اخذ ویزای حوزه شینگن یکی از ویزاهای سخت برای سفر به کشورهای خارجی برای ایرانیان است. این ویزا باید به صورت توریستی گروهی گرفته شود و اگر به صورت انفرادی برای دریافت ویزا اقدام شود موجب ریکجت ویزا می شود. همچنین تور سفر به اسپانیا از طریق تور ترکیبی نیز امکان پذیر است؛ که می توان ویزای کشور دیگری را که عضو شیگن هستند را دریافت کرد. در این صورت می توانید علاوه بر سفر به کشوری که ویزای آن را دارید می توانید بدون اخذ ویزا مستقیم اسپانیا به کشورهای دیگر حوزه شینگن نیز مسافرت کرد.

پیمان شینگن شامل 26 کشور است بنابراین برای انتخاب کشور گردشگری گزینه های جذاب در دسترس خواهد بود. می توان به راحتی تور سفر به اسپانیا را که شامل بازدید از 2 تا 5 کشور اروپایی حوزه شینگن است را انتخاب کرد. برای دریافت ویزای اسپانیا نیازی به انجام مصاحبه نیست و متقاضی فقط برای مراحل انگشت نگاری و تحویل مدارک لازم به سفارت اسپانیا در کشور مقصد مراجعه کند.

جاذبه های گردشگری و تفریحی تنریف

جزیره تنریف یکی از مناطق کم نظیر و زیبای اسپانیا است که در تور سفر به اسپانیا می توانید از آن دیدن کنید. سواحل زیبای این جزیره جالب ترین قسمت های تور سفر به اسپانیا آیشم است که می توان هر بیننده ای را به سوی خود جذب کند. مهم ترین و جذاب ترین آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی شهر تنریف اسپانیا شامل شامل موزه انسان، آتشفشان آل تیده و پارک طوطی‌ ها است. در این پارک 4000 طوطی از 350 گونه مختلف وجود دارد که از بزرگترین پارک های جهان محسوب می شود.در سراسر این پارک می توانید شاهد نهنگ‌ های قاتل، پنگوئن ‌ها، شیرهای دریایی و دلفین‌ ها نیز باشید که به جذابیت ها و هیجان های این پارک افزوده است. برای مشاهده قیمت های تور تنریف از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

https://www.aysham.com/tenerife-tour

جاذبه های گردشگری ایبیزا

اگر علاقه مند به گردش و سفر به اسپانیا هستید تور جنوب اسپانیا بهترین پیشنهاد برای دیدن زیبایی های این کشور است. در تور سفر به اسپانیا آیشم می توانید از جزیره ایبیزا که به صرت صخره ای شکل است دیدن کنید. این جزیره به دلیل داشتن جزایر بکر و خارق العاده معروف شده که در تمام شبانه روز آن را پر جنب و جوش خواهید دید. آب و موسیقی دو عنصر جذب گردشگران به این جزیره است که توانسته به عنوان بهترین تفریحگاه اسپانیا در بین توریست ها شناخته شود. جزیره ایبیزا اسپانیا در دریای مدیترانه واقع شده و دارای بیش از 40 ساحل درخان با آب و هوای بی نظیر و آب های زلال است. برای دیدن قیمت های تور ایبیزا سایت آیشم از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

https://www.aysham.com/ibiza-spain-tour

از مهم ترین و جذاب ترین مناظر طبیعی و تفریحی آن می توان به سواحل ایبیزا، دالت ویلا، پارک ملی سس سالینز، آتلانتیس و جزیره فورمنترا اشاره کرد. دالت ویلا دیوارهای محکمی هستند که قدمت آن ها به قرن شانزدهم میلادی می رسد و یک منطقه استراتژیک در مدیترانه است.

جمع بندی

تور سفر به اسپانیا از متنوع ترین تورهای کشورهای اروپایی است که سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند. دیدن سواحل جزایر قناری و جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای مختلف اسپانیا می تواند لذت سفری رویایی را برای مسافران به همراه داشته باشد. برای درخواست ویزا اسپانیا و تور مادرید و تور بارسلونا اسپانیا و همچنین تور جنوب اسپانیا باید ابتدا مدارک مورد نیاز را به سفارت اسپانیا تحویل دهید تا با گذشت مدت زمان معین و انجام مراحلی موفق به اخذ ویزا شوید. این مدارک باید با زبان اسپانیایی ترجمه شده باشند و سپس تحویل سفارت شود.

در این مقاله از آیشم به طور مفصل در مورد نحوه دریافت ویزا و خرید تور سفر به اسپانیا، هزینه های خرید بلیط هواپیما و هزینه های سفر به شهرهای اسپانیا صحبت شد. همچنین در مورد جادبه های طبیعی و تاریخی و گردشگری شهرهای مادرید، بارسلونا اسپانیا و جزایر قناری و همچنین شهرهای تنریف و ایبیزا نیز نکات و توضیحات مهمی داده شد.

اگر قصد خرید تور سفر به اسپانیا را دارید پیشنهاد ما مراجعه به سایت و آژانس خدماتی و مسافرتی آیشم است؛ زیرا این شرکت خدمات بی نظیر و با کیفیتی را ارائه می دهد.

سایت منبع آیشم https://www.aysham.com/

 

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید