اقامت در هتل درویشی مشهد چیزی شبیه به یک رویا

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

هتل درویشی مشهد یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران به‌حساب می‌آید. این هتل مشهد در سال ۱۳۹۰ در حاشیه خیابان امام رضا (ع) و در فاصله یک و نیم کیلومتری حرم مطهر ایشان احداث شد. یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های کشور با ۲۳ طبقه که به‌عنوان تنها هتل آتریوم شرق کشور معرفی می‌شود. هتل درویشی با ارائه خدمات بی‌نظیر نشان داده که ارزشی بیش از یک هتل ۵ ستاره دارد و می‌توان آن را در رده بسیاری از هتل‌های برتر خاورمیانه مانند هتل قصر طلایی مشهد قرار داد. این هتل دارای امکانات تفریحی و رستوران‌های متنوعی است. آن‌قدر متنوع که گاهی برای انتخاب آن‌ها گیج و سردرگم می‌شوید. در ادامه به معرفی گوشه‌هایی از این هتل بی‌نظیر می‌پردازیم.

مجموعه آبی هتل درویشی آرامش روح و روان

اولین مجموعه تخصصی آبی با لاکچری‌ترین امکانات در هتل درویشی مشهد دایر شده است. استخر، جکوزی، سونا و سالن ماساژ با برترین ماساژور‌ها، گوشه‌ای از امکانات این مجموعه هستند.

حمام سنتی

شاید دلتان برای یک گرمابه سنتی تنگ شده باشد. در این هتل مشهد می‌توانید خاطرات خوش گذشته را زنده کنید و در محیطی امن و پاکیزه زیر نظر حرفه‌ای‌ترین عوامل، یک حمام جذاب را تجربه کنید.

رودخانه سنگ هتل درویشی

آیا تابه‌حال چیزی در مورد سنگ درمانی شنیده‌اید؟ این روش از سنتی‌ترین روش‌های درمانی جهت تقویت اعصاب و روان، رفع استرس و خستگی است. با سرزدن به رودخانه سنگی از خواص این درمان زیر نظر متخصصین امر بهره‌مند شوید.

سالن بدنسازی

هتل به فکر ورزشکاران نیز بوده است و یک سالن بدنسازی با امکانات بی‌نظیر را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. مدرن‌ترین دستگاه‌ها در این سالن پیدا می‌شود تا در طول سفر از برنامه‌های خود عقب نمانید.

سالن زیبایی با متد‌های روز

در هتل دو مرکز زیبایی بانوان و آقایان وجود دارد. آرایشگر‌های حرفه‌ای در اتاق‌های ویژه منتظر شما نشسته‌اند تا با جدیدترین متد‌های روز، شما را پیرایش کنند.

شهربازی هیجان‌انگیز

خیر بسیار خوب برای کودکان وجود یک شهربازی هیجان‌انگیز در فضای هتل است. انواع بازی‌های کودکانه در این شهربازی در دسترس شما است که می‌تواند ساعت‌ها کودک دلبندتان را سرگرم کند.

سالن ماساژ

اگر هوس ماساژ کردید سری به سالن ماساژ هتل بزنید و زیر نظر برترین ماساژور‌ها انواع ماساژ تایلندی، روسی، ماساژ پا، گردن و غیره را دریافت کنید. اینجا اتاقک‌های کوچک و جداگانه‌ای وجود دارد و ماساژ شما در خلوت و به‌راحتی انجام می‌شود.

ماهی درمانی

از رایج‌ترین انواع درمان جهت رفع خستگی است. آکواریوم‌هایی پر از ماهی در اطراف هتل به چشم می‌خورد، شما پای خود را داخل آب می‌گذارید و لذت ماساژ پا را با ماهی‌های کوچک آکواریومی تجربه می‌کنید.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجلل هتل درویشی

رستوران‌های هتل درویشی مانند هتل قصر طلایی مشهد با منو‌های جذاب و متنوع هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. غذا‌های باکیفیت ایرانی، دریایی، عربی و فرنگی لحظات خوشمزه‌ای را برای شما رقم خواهد زد.

رستوران آتریوم

برترین رستوران هتل است، با دکوراسیون مجلل و کارمندانی کارآزموده. منوی رستوران پر است از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایران‌زمین. البته رستوران به فکر طرف‌داران غذا‌های فرنگی نیز بوده و منوی ویژه‌ای برای آن‌ها تدارک دیده است.

روف‌گاردن هتل درویشی

دکور ساده و جذاب در مرتفع‌ترین نقطه هتل، فضایی دوست‌داشتنی ساخته که میل کردن یک وعده غذایی در آنجا خالی‌ازلطف نیست. در اینجا انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را می‌توانید نوش جان کنید.

کافی‌شاپ مرکزی هتل درویشی

فضایی آرام برای استراحت و میل کردن یک فنجان قهوه در کافی‌شاپ مدرن هتل در دسترس شما است. اینجا انواع نوشیدنی‌ها را در طعم‌های متفاوت می‌توانید تجربه کنید.

کافی‌شاپ بیلیارد

حتما جذاب خواهد بود که در این مکان ضمن سفارش یک نوشیدنی گرم در کنار دوستانتان دست به چوب شوید و دقایقی را بیلیارد بازی کنید.

چای خانه برکه

پرتردد‌ترین قسمت هتل همین چای خانه برکه است. فضایی سنتی شبیه به برکه با میز‌های چوبی که دقایقی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

سالن صبحانه ارغوان

بعد از آنکه از خواب راحت بیدار شدید نیاز به یک صبحانه مفصل دارید تا انرژی روزانه خود را تأمین کنید. اینجا حدود ۲۰۰ نوع غذا سرو می‌شود و از جذاب‌ترین بخش‌های هتل است.

رستوران فود فیروزه

اگر علاقه‌مند به محیطی هنری و کلاسیک هستید فیروزه بهترین مکان برای شما است. البته اغلب غذا‌های اینجا شامل فست‌فود می‌شوند و پیتزا‌های خوشمزه‌ای را می‌توان در رستوران فیروزه سفارش داد.

اقامت در هتل درویشی؛ خاطره‌انگیز و زیبا

هتل درویشی حدود ۲۲۳ واحد اقامتی دارد که با تنوع قیمت و ارائه خدمات متفاوت اجازه اقامت به هر شخص در هر طبقه اجتماعی را می‌دهد.

واحد‌های اقامتی اکونومی بودجه کمی را طلب می‌کنند و از پرتقاضاترین واحد‌های هتل هستند.

با رزرو واحد‌های استاندارد علاوه بر امکانات اکونومی، صبحانه رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

واحد‌های توئین اکونومی امکان اقامت تا چهار نفر را به شما می‌دهند.

واحد‌های دبل استاندارد، واحد‌هایی دو تا سه‌نفره هستند که امکانات معمول یک هتل ۵ ستاره را در اختیار شما می‌گذارند.

واحد‌های اقامتی دوبلکس هند هر چه می‌خواهید در خود جای‌داده‌اند. در دکوراسیون آن‌ها از فرهنگ هندوستان وام گرفته شده است. اقامتگاهی ۴ نفره که مناسب برای سفر‌های خانوادگی است.

واحد‌های اقامتی دوبلکس عرب از لوکس‌ترین واحد‌های هتل درویشی هستند.

واحد‌های اقامتی دوبلکس چین، تاپ وی آی پی به‌حساب می‌آیند. به سبک اتاق‌های چینی تزیین شده‌اند و برای اقامت ۴ نفره مناسب هستند.

اقامتگاه‌های دوبلکس مصری از فرهنگ مصر وام گرفته‌اند. میهمانان خاصی را در خود جای می‌دهند و هزینه بالاتری به نسبت سایر اتاق‌ها دارند.

اقامتگاه‌های دوبلکس ایران اسلام، با ترکیب عناصر ایرانی و اسلامی تزیین شده‌اند. سوییت‌های ۴ نفره که همیشه پر از مسافر هستند.

اقامت‌های دوبلکس ایران باستان به شکلی سنتی چیدمان شده‌اند. شما را به گذشته دور می‌برند و اتاقی شبیه به یک کاخ پادشاهی، برایتان می‌سازند. اقامت در این اتاق‌ها خاطره‌انگیز خواهد بود.

دیگر امکانات هتل درویشی

از دیگر امکانات این هتل مشهد می‌توان به تالار‌های شیک و مجلل اشاره کرد. تالار آینه که میزبان جشن‌های عروسی است. تالار دیپلمات که تالاری لاکچری بوده و با دکوراسیون سنتی تزیین شده است. اتاق جلسات که مناسب برای برگزاری جلسه، میتینگ، ورکشاپ و کارگاه‌های آموزشی است.

در کنار این، داخل هتل مرکز خرید کوچکی ساخته شده که حدود ۳۱ غرفه دارد. در اینجا می‌توانید نیاز روزانه، سوغاتی و انواع وسایل تزیینی را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

سخن پایانی

هتل درویشی بین خیابان‌های امام رضای ۲۴ و ۲۶ واقع شده است. لوکیشنی هیجان‌انگیز که رفت‌وآمد به حرم را ساده می‌کند. اگر به دنبال سفری خاطره‌انگیز هستید و دوست دارید از امکانات یک هتل ۵ ستاره بهره‌مند شوید، در رزرو هتل درویشی یا هتل قصر طلایی مشهد از طریق اسنپ تریپ تعلل نکنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید