معرفی میدان هزاره در سارانسک کشور روسیه

نویسنده:

فاطمه

در تاریخ:

سارانسک شهری کوچک در روسیه است که در 650 کیلومتری مسکو قرار دارد. میدان هزاره یکی از دیدنی های روسیه است که در شهر سارانسک قرار دارد. این میدان در سال 2012 در مکان سابق ورزشگاه Svetotekhnika ساخته شد که نماد اتحاد مردم به شمار می‌رود.

اصلی‌ترین عناصر این میدان، فواره ستاره موردویا است که 60 متر قطر دارد. این فواره با لامپ‌های LED رنگی تزیین شده است و عصرها نمایش‌های موزیکال با فواره‌ها اجرا می‌شود. در مرکز میدان هزاره یک ستاره ترسیم شده که نماد خورشید است.

معرفی میدان هزاره در سارانسک کشور روسیه

در هوای گرم می‌توانید از هوای مطبوع اطراف این میدان لذت ببرید و محو زیبایی‌های چشم‌انداز این میدان در شب شوید. جالب است بدانید در قسمتی از این میدان عمق آب 5 تا 10 سانتیمتر است و می‌توانید پا برهنه در آن قدم بزنید.

در تاریکی شب تصاویر سه بعدی در آب مشاهده خواهید کرد که دیدن آن می‌تواند برایتان جالب باشد. اگر می‌خواهید منظره‌ای خیره‌کننده از این میدان را ببینید، بهتر است به بالای یک ساختمان مانند ساختمان دانشگاه Ogarev Mordovia بروید که در محوطه مجموعه میدان هزاره قرار دارد.

میدان هزاره همچنین ساختمان تالار جهانی و کتابخانه ملی پوشکین را نیز در بر می‌گیرد. در سفر به سارانسک علاوه بر میدان هزاره از پارک پوشکین، موزه فرهنگ مردم موردویا و مسجد آسکودار نیز می‌توانید بازدید کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید