بنر هدر

هتل اورچارد سنگاپور

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

هتل اورچارد سنگاپور در هیجان‌انگیزترین و محبوب‌ترین خیابان خرید سنگاپور یعنی جاده اورچارد قرار گرفته است. این هتل از ایستگاه مترو اورچارد تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. هتل اورچارد سنگاپور به مهمانان خود یک مرکز بدنسازی، 4 گزینه برای غذا خوردن و پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل اورچارد سنگاپور مبلمان مدرن با رگه‌هایی از طراحی‌های چینی و یا اروپایی دارند. در این اتاق‌ها تلویزیون‌های 32 اینچی با شبکه‌های کابلی، منوی بالشت، دوش‌های بارانی و یک تلفن هوشمند در دسترس مسافران تور سنگاپور قرار دارند. یک سواری 10 دقیقه‌ای شما را به منطقه مرکزی مالی شهر می‌رساند؛ فرودگاه چانگی نیز حدود 30 دقیقه از هتل فاصله دارد. موقعیت مکانی عالی هتل به مهمانان تجاری و توریست‌ها این امکان را می‌دهد که در نقطه‌ای بی سر و صدا و دور از شلوغی شهر اقامت کنند و در عین حال به برترین گزینه‌های خرید و سرگرمی درست در بیرون اتاقهای هتل دسترسی داشته باشند.

هتل اورچارد سنگاپور
هتل اورچارد سنگاپور به مهمانان خود یک استخر روباز و یک باشگاه بدنسازی را ارائه می‌دهد. 2 رستوران به علاوه یک کافی‌شاپ در این هتل در دسترس هستند. فضاهای عمومی امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم و باسیم را برای مسافران تور سنگاپور فراهم کرده‌اند. یک مرکز تجارت 24 ساعته، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاق‌های ملاقات هم در دسترس هستند. فضای برپایی رویدادها در این هتل 2000 متر مربع مساحت داشته و شامل اتاق‌های کنفرانس است. باشگاه شبانه، راهنمایی در تهیه تور و بلیت و کارکنان چند زبانه از دیگر ویژگی‌های هتل اورچارد سنگاپور هستند. پارکینگ هتل به رایگان در دسترس است. اجازه سیگار کشیدن در بخش‌هایی از این هتل 5 ستاره سنگاپور وجود دارد.

هتل اورچارد سنگاپور

هتل اورچارد سنگاپور 656 اتاق دارد و این اتاق‌ها به تهویه مطبوع، گاوصندوق و تلویزیون‌های LCD با شبکه‌های کابلی و فیلم‌های اجاره‌ای مجهز شده‌اند. امکان انتخاب نوع بالشت توسط مسافران تور سنگاپور وجود دارد. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان یکی، حوله، دمپایی و مواد شوینده دارند. مهمانان می‌توانند با استفاده از وای‌فای، در اتاق‌ها هم به اینترنت دسترسی داشته باشند. دیگر امکانات اتاق‌ها شامل میز، تلفن، بطری‌های آب برای نوشیدن و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز می‌شوند. نظافت اتاق‌های هتل اورچارد سنگاپور به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

هتل اورچارد سنگاپور

رستوران اورچارد در هتل اورچارد سنگاپور صبحانه، عصرانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. منوی بچه‌ها هم در دسترس است. رستوران Hua Ting یک رستوران چینی است و ناهار، شام و غذاهای سبک ارائه می‌دهد. رستوران نودل به مسافران تور سنگاپور غذاهای آسیایی عرضه می‌کند و برای شام و ناهار باز است. برای رفتن به این رستوران باید از قبل رزرو انجام دهید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید