بنر هدر

پارک گاردن بای دبی(garden by the bay)-سنگاپور

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

پارک garden by the bay که یک باغ تکنولوژی یک میلیارد دلاری در سنگاپور است، یکی از رویایی ترین پارک های دنیاست. در این پارک جذابیت های بسیار زیادی وجود دارد که دو تای آن از بقیه جذاب تر هستند، مجموعه ای از درختان عظیم فرازمینی و جنگل های ابری که یک گلخانه بزرگ شیشه ای است و در داخل آن آب و هوای کوهستانی ایجاد شده است. در داخل این گلخانه شگرف می توانید بزرگترین آبشار زیر سقف دنیا را ببینید.
در گوشه گوشه خلیج مارینا در سنگاپور می توانید مناظر عجیب و شگفت انگیزی ببینید که این باغ تنها جزئی از آن ها است. این باغ جادویی در سال ۲۰۱۲ و در پشت هتل مارینا بی ساخته شده است.
باغ یک میلیارد دلاری از کارهای هنری و خلاقانه که از طبیعت به زیبایی الهام گرفته است. همان لحظه که وارد این باغ می شوید، این حس به شما کاملا دست می دهد که وارد یک دنیای فرازمینی شده اید. به طور قطع اصلی ترین جذابیت این پارک درخت های ۲۰ تا ۵۰ متری آن است. هر کدام از این درختان برای خودش باغی عمودی است که ساختارشان با سرخس ها، نیلوفر ها، مو و گیاهان رونده دیگر پوشیده شده است. هر کدام از این درخت ها با استفاده از سلول های کلورفیل مشابه درختان واقعی عمل فتوسنتز را انجام می دهند که این عمل انرژی مورد نیاز پارک را تامین می کند.
همچنین آب باران را جمع آوری و با استفاده از کانال هایی به تمام پارک می فرستند، از تعدادی از این درخت ها به عنوان خروجی دود بویلر های بایومس که در زیر زمین واقع شده اند، استفاده می شود. بازدید کنندگان می توانند با استفاده از آسانسور به پل معلقی که بین دو درخت که از بزرگترین درختان پارک است، قرار گرفته اند بروند و از آنجا از منظره زیبای پارک لذت ببرند.

در این باغ باشکوه شما به مانند یک دوربین پانوراما دیدی وسیع و تصاویری از رودخانه ها را خواهید داشت. باغ صدفی شکل بزرگی در این پارک واقع هست که در آن مکان هایی برای صخره نوردی و کوهنوردی طراحی شده و نیز در آنجا هزاران درخت و بیش از ۲۰۰گونه مختلف گیاهی و گلها را می توان یافت و استفاده از تمامی امکانات پارک رایگان می باشد.

در این پارک می توانید در یک ساعت خاص از رقص مزیکال آبی بینظیر آن بهره ببرید.رستوران های این پارک در بالاترین نقطه قرار دارند که میتوانید یک غذای لذیذ در بهترین نقطه رقم بزنید و از آن لذت ببرید.

 

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید