بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

رستوران های دبی میزبان طیف وسیعی از قومیت‌ها و نژادهای مختلفی از سرتاسر جهان هستند. نژادهایی با ذائقه‌های بسیار متفاوت که به بازدید از دبی همگی در یکجا جمع شده‌اند. اما در میان تمامی این تفاوت‌ها شاید یک چیز در نظر همگی یکسان باشد و آن هم این است که همگی از غذاهایی که در این رستوران‌ها میل کرده‌اند راضی هستند. اما رمز رستوران های دبی در راضی نگاه‌‌داشتن تمامی ذائقه‌ها در چیست؟ در این مطلب به بررسی بهترین رستوران این شهر از امارات متحده عربی خواهیم پرداخت و سعی خواهیم کرد در کنار صحبت از کیفیت و مدل غذاهایی که در آن‌جا سرو می‌شوند، به موقعیت مکانی و همینطور دکوراسیون و اتمسفر رستوران‌ها نیز بپردازیم.

رستوران Tom & Serg

یکی از بهترین رستوران های دبی که پیشنهاد می کنیم حتما برای صرف شام آن را انتخاب کنید، رستوران Tom &Serg است. این رستوران بر روی یک تخته سیاه در ورودی رستوران نوشته است «تام اهل استرالیا است. سرژیو اهل اسپانیا است. تام دوست دارد غذاهای خوبی بپزد. سرژیو دوست دارد این غذاها را امتحان کند.» از همین رو زمانی که شما وارد رستوران می شوید احساس صمیمیت خواهید کرد.

ساعت کاری روزهای عادی ۸ صبح تا ۳:۴۵ ظهر و جمعه ها ۸ تا ۵:۴۵

آدرس: Near ACE Hardware and Burjeel Hospital، Al Joud Centre- 15A Street – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران  La Petite Maison

این رستوران فرانسوی که در سرتاسر جهان شعبه دارد، شعبه‌ای نیز در دبی افتتاح کرده است که از قضا با استقبال خوبی مواجه شده و توریست‌های زیادی را به خود جذب کرده است. رستوران دارای یک اتاق غذاخوری مجلل و با شکوه است. این سالن به وضوح یادآور حال و هوای سواحل جنوب فرانسه یا Cote d’Azur است که حال در دبی تجسم یافته است.

ساعت کاری ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر و ۷ تا ۱۱ شب

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center – Dubai – United Arab Emirates

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران TOMO

این رستوران از جمله رستوران‌های منحصر به‌فردی است که سبک و سیاق خاص خود را دارند. این گونه رستوران‌ها همواره می‌توانند وسوسه کننده باشند. این رستوران ژاپنی در سال ۲۰۱۳ توانست جایزه بهترین رستوران تازه تأسیس را از «دوبی تایم اوت» دریافت نماید. تیمی از آشپزهای کاربلد ژاپنی وظیفه تهیه منو و طبخ غذا در این رستوران را بر عهده دارند.

ژاپنی بودن سرآشپز و دستیارانش به ژاپنی بودن منو محدود نمی‌شود. این خصلت در وقت شناسی رستوران نیز وجود دارد. پس بهتر محتاط باشید و پس از ۱۱ شب وارد این رستوران نشوید، چرا که آخرین اردر در ساعت ۱۱ اخذ شده و تا ساعت ۱۱:۳۰ سرو می‌شود.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران دینر این د اسکای دبی

اگر اهل تجربه ی یک روز پر از هیجان هستید، پیشنهاد می کنیم که صرف یک وعده غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی را از دست ندهید. این رستوران که به عنوان یکی از خارق العاده ترین رستوران های دنیا از نظر مجله آمریکایی و معتبر فوربز مطرح شده است در محله ای به نام مارینا قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی هم برای کسانی می خواهند به آن بروند فراهم آورده است.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران  Aprons And Hammers

یکی از مشکلات شهرهای ساحلی این است که تعداد بی‌شماری رستوران با غذای دریای وجود دارد و انتخاب میان این بی‌شمار اندکی دشوار است. این رستوران در ساحل جومیراه واقع شده است. تخصص این رستوران طبخ غذاهای دریای نظیر لابستر، میگو، صدف و ماهی است. با نمای رو به دریایی که این رستوران دارد، مطمئنا طعم غذاهایی که میل کرده‌اید تنها خاطره شما از این رستوران نخواهد بود.

فضای دلنشین و دوست داشتنی و آرامش‌بخش این رستوران یکی از دلایل جذب مشتریان بسیار توسط این رستوران دریایی است. برخورد کارکنان این رستوران بسیار دوستانه و صمیمی است و این رستوران گزینه بسیار خوبی برای زوج‌ها است. برای استفاده از امکانات این رستوران و همین‌طور تلف نشدن وقت خودتان شاید بهتر باشد قبل از مراجعه یک میز به نام خودتان رزرو نمایید.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران لاتیتود

اگر برای ناهار خوردن و انتخاب رستوران مردد هستید پیشنهادمان رستوران لاتیتود است. این رستوران با منوی متنوعش یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی است و مشتریان می توانند مراحل پخت غذا را از نزدیک مشاهده کنند. انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستاهای خوش طعم و لذیذ با سرویس دهی فوق العاده به مشتریان ارائه می شود. در این رستوران تسهیلات ویژه ای برای بازی کودکان در نظر گرفته شده و بخشی نیز برای اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، رستوران لاتیتود هم فضایی برای غذا خوردن و هم مکانی برای استراحت و آرامش است. شب ها هم برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای برای مشتریان اجرا می شود و مثلا سه شنبه ها شب های عربی و شنبه ها هم فضایی آمریکایی در این رستوران حاکم می شود.

رستوران Teatro

این رستوران که به سرو غذاهای آسیایی و بیشتر ژاپنی شهرت دارد، محبوبیت بسیاری به دلیل سرو متبحرانه سوشی دارد. اگر هوس سوشی به سرتان زده است، شاید بهتر باشد سری به این رستوران بزنید. این رستوران در خیابان «شیخ زاید» واقع شده است. این رستوران در سال‌های ۲۰۱۵ و سال۲۰۱۸ برنده گواهی «ممتازی» یا همان Excellence گشته است. این رستوران در عین اینکه به طبخ معرکه سوشی شهرت دارد، در منوی خود بخشی ویژه افراد گیاه‌خوار دارد و از این نظر حتی در میان گیاه‌خواران نیز رستوران محبوبی به شمار می‌آید.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران نایا Naya

رستوران نایا جدیدا به هتل جمیرا اضافه شده و غذاهای باشکوه مهاراجه های هندی را به مشتریان ارائه می کند. این رستوران مجلل و لوکس در همین مدت کوتاه توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی به همه بشناساند و با منوی متنوعش محبوبیت زیادی در بین گردشگران و توریست ها کسب کرده است. انواع غذاهای خوشمزه هندی مثل چیکن تندوری، سمبوسه، انواع نان سنتی و روتی در این رستوران سرو می شوند. فضای داخلی و دکوراسیون داخلی این رستوران هم با دکور سنتی هندی و فضای گرم و دلنشینی که دارد فضایی دلچسب برای ناهار یا شام به وجود آورده است.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستورن Mythos Kouzina And Grill

این رستوران از ۱۲:۳۰ ظهر آغاز به کار کرده و تا ۱۲ شب به مشتریان خود سرویس می دهد. این رستوران که از محبوب‌ترین رستوران های دبی به شمار می رود در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ ، گواهی «ممتازی» را دریافت کرده است. این رستوران که در هتل armada blubay  قرار دارد، انواع غذاهای کلاسیک و مدرن یونانی را سرو می‌کند. منوی این رستوران از غذاهای ساده اما اصیل یونانی تشکیل شده که بسیار وسوسه کننده هستند. علاوه بر خوشمزگی و دیزاین جذاب، مواد اولیه این غذاها از مواد تازه و مرغوب تهیه شده‌است.

این رستوران که در JLT واقع شده است تنها ۶ کیلومتر از ساحل جومیلا فاصله دارد. دکور این رستوران در عین مدرن بودن تماما بازنمایاننده قلعه‌های قدیمی یونانی است و در این راستا تلاش طراح کاملا موفق بوده‌است. شما با سفارش انواع غذاهای مدیترانه‌ای و محلی یونانی می‌توانید از غذای خود داخل فضای رستوران لذت ببرید یا اگر که دوست داشتید می‌توانید غذای خود را به شکل بیرون‌بر دریافت نمایید. این رستوران دارای منوی مخصوص گیاه‌خواران است و از این بابت خیال شما را راحت می‌کند.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران ایرانی شایان

رستوران شایان بدون شک یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است. اگر به دنبال رستورانی آرام، مجلل و دلنشین هستید که غذایی خوشمزه و باکیفیت هم ارائه می کند به رستوران شایان بروید. در رستوران ایرانی شایان امکان استفاده از رزرو میز، بیرون بر، سالن نهار خوری خصوصی، پارکینگ و صندلی چرخ دار قرار داده شده است. محیط این رستوران برای برگزاری جلسات اداری در گروه های بزرگ و نشستن خانواده به همراه کودکان خردسال مناسب می باشد. دیزاین این رستوران، مدرن و به روز است و فضای تمیز و زیبا و غذاهای آب دار و لذیذ این رستوران را مشهور کرده است.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران ۱۰۱ Dining Loung And Bar

این رستوران که در ساحل جومیلا واقع شده‌است، به سرو غذای دریایی شهرت دارد و از بهترین رستوران های دبی برای سرو غذای دریایی است. در منوی این رستوران می‌توان غذاهای گیاهی را انتخاب کرد. اگرچه این رستوران به شکل تخصصی به غذای دریایی می‌پردازد اما در منو غذاهای غیردریایی نیز می‌توان یافت. غذاهایی بین‌المللی نظیر استیک که باب‌طبع اکثر ایرانیان است. این رستوران دارای پارکینگ است و استفاده از آن برای مشتریان رایگان است. شما می‌توانید میز خود را از پیش رزرو نمایید تا وقتتان را بهینه استفاده کنید.

این رستوران دارای دو سالن با فضای سرپوشیده و روباز است که شما می‌توانید از هرکدام که خواستید استفاده کنید. برای انتهاب راحت‌تر پیشنهاد ما به شما ای است که قبل از مراجعه به رستوران میز خود را رزرو نمایید. این رستوران مجهز به اینترنت بیسیم رایگان است. انواع نوشیدنی‌ها در بار سرو می‌شوند.

منظره رستوران رو به دریا و شهر است و برخورد کارکنان بسیار حرفه‌ای، موبانه و صمیمی است. روزهای جمعه این رستوران برای شما سورپرایز ویژه‌ای دارد و شما هنگام میل غذا می‌توانید به موسیقی زنده گوش کنید. جالب است بدانید که یکی از راه‌های رسیدن به ورودی این رستوران از طریق قایق است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده این رستوران در بین دیگر رستوران های دبی رستورانی منحصر‌به‌فرد به شمار آید.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران Aprons & Hammers

یک انتخاب عالی برای موقعی که می خواهید گروهی به همراه دوستان و خانوادیتان برای صرف شام در دبی بروید، رستوران  Aprons & Hammers یکی از جذاب ترین گزینه های احتمالی برای شما می تواند باشد. این رستوران مشتریان زیادی دارد بنابراین باید انتظار داشته باشید که همیشه شلوغ باشد. بخش اعظم منوی این رستوران را غذاهای دریایی تشکیل می دهد و می تواند بهترین و تازه ترین خرچنگ ها، میگوها، صدف و لابستر را در این رستوران میل کنید. همانطور که مشاهده می کنید این رستوران بهشتی برای کسانی است که اهل خوردن غذاهای دریایی هستند.

رستوران Ravi

رستوران راوی یکی از بهترین رستوران های دبی به‌شمار می‌آید. این رستوران در سرو غذاهای هندی و پاکستانی شهرت دارد. این رستوران از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ برنده گواهی «ممتازی» بوده است. غذاهای این رستوران علاوه بر حفظ سنت غذاهای محلی پاکستان و هند شامل غذاهای گیاهی مخصوص گیاه‌خواران نیز می‌شود. در منو نیز از حلال بودن غذاها یاد شده است که این رستوران را گزینه بسیار مناسبی برای ایرانیان می‌سازد.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران Loca

یک رستوران عالی با محیطی کاملا آرام و دوستان که جز محبوب ترین رستوران های شهر دبی محسوب می شود و در آن می توانید انواع غذاهای مکزیکی را نیز سرو کنید. اگر اهل امتحان کردن طعم‌های جدید و متفاوت هستید، برای چشیدن غذاهای جدید می توانید رستوران loca را در لیست جاهایی که برای سرو غذا در دبی انتخاب کرده اید قرار دهید.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

رستوران  Wild & The Moon

یک رستوران معروف و محبوب در دبی که در فضای اینستاگرام هم طرفداران بسیاری دارد؛ این رستوران در محیطی دوطبقه قرار گرفته و با گلدان‌های آویز زیبا، تزیین شده است.

بهترین رستوران های دبی را بشناسیم

تمامی غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جالبه بدانید که تمامی آن بدون گلوتن هستند این رستوران برای کسانی که اهل گیاه خواری هستند منوی ویژه دارد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید