معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

به عقیده خیلی‌ها شمال ایران قلمرو پادشاهی غذاهاست و شمالی‌ها جزو خوش خوراک‌ترین مردمانند. تجربه ثابت کرده همین که پا در جاده‌ای مثل چالوس بگذاری و سفر شمالت را آغاز کنی، دنیایی از انواع و اقسام غذاها پیش رویت قرار می‌گیرد که عیشت را تکمیل می‌کند. اما در مورد شهری مثل گرگان که تافته جدابافته‌ای بین شهرهای شمال است چطور؟ اگر گرگان رفتیم، شهری با جنگل‌های بکر و دیدنی باید چی بخوریم و بهترین رستوران های گرگان کدام هاست؟

کافه رستوران پیانو گرگان

کافه پیانو یکی از کافه های دنج و بسیار مدرن شهر گرگان است. در این کافه با ورودی دلچسب و حیاط دلباز و میز و صندلی راحت و خوش رنگ همه چیز برای صرف چای و وقهوه در یک جمع دوستانه برای مدت طولانی فراهم است. صاحب کافه پیانو از هنرمندان عزیزی است که خود به نواختن پیانو می پردازد و فضای کافه را روحی تازه می بخشد. در کافه پیانو به دلیل فضای بزرگ و فاصله زیاد میزها از یکدیگر همه در ارامش کامل و با فاصله مناسب از هم به گپ با دوستانشان مشغولند. کیفیت مواد غذایی سرو شده بالا بوده و حسن رفتار کارکنان بر ان می افزاید.کافه پیانو گرگان در خیابان گلشهر و در فضایی ساکت و دنج قرار گرفته است.

آدرس :استان گلستان ، گرگان ، خیابان گلشهر ، نبش گلشهر ۹

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

رستوران در بلوار ناهارخوران

بیشتری‌ها گرگان را به ناهارخورانش می‌شناسند، منطقه‌ای جنگلی در چهار کیلومتری جنوب شهر گرگان که به خاطر زیبایی وصف‌ناشدنی‌ و قرار گرفتن جنگل النگدره در آن طرفدار زیاد دارد. بیشتر غذاخوری‌های معروف گرگان هم در امتداد بلوار ناهارخوران قرار گرفته‌اند، ولی به همه آنها نمی‌شود اعتماد کرد. یا خیلی گرانند یا کیفیت غذا آنقدرها خوب نیست.

پیشنهاد ما برای صرف غذا، رستوران عمارت در یکی از خیابان‌های فرعی بلوار ناهارخوران است. رستوران عمارت یکی از شیکترین رستوران‌ های گرگان است که روی کیفیت غذایش هم می‌شود حساب کرد. معماری این رستوران به سبک مراکشی و به سبک و سیاق مسجد الحمراء اسپانیا ساخته شده و منوی پرو پیمانی دارد.

آدرس رستوران عمارت : گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت ۲۸، بین شهریور۳و۵

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

سفره خانه سنتی یاشار وعطا

خانه کباب یاشار و عطا واقع در بلوار ناهارخوران گرگان می باشد. این خانه کباب دارای محیطی دنج و سنتی می باشد و با انواع کباب های خوشمزه و با کیفیت بالا آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

آدرس : استان گلستان ، گرگان ، بلوار ناهارخوران

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

فست فود در بلوار ناهارخوران

اگر در بلوارناهارخوران بودید و دلتان فست‌فود خواست می‌توانید سری به فست فود چین دکا بزنید. چین دکا با ۳۵ سال سابقه یکی از قدیمی ترین فست فودی های شهر گرگان است و آدم‌های زیادی در دوره‌های مختلف سنی مشتری‌اش بوده‌اند. در چین دکا بهتر است چیزبرگر، سوپ و سیب زمینی سفارش داد. فقط اینکه باید قبل از ساعت ۱۰ شب به آن رفت که با در بسته مواجه نشد.

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

اکبرجوجه گرگان

نام شمال با رستوران های اکبرجوجه‌اش گره خورده و رفتن به یکی از شعبات اکبرجوجه مثل رسم نانوشته‌ای در سفرهای شمال می‌ماند. شهر گرگان هم رستوران اکبرجوجه دارد که جوجه و مرغ ترش باکیفیتی ارائه می‌کند، فضا و پرسنلش خوب است و برای آماده شدن غذا نیز نیاز نیست زیاد منتظر بمانید. اگر بدون خانواده به رستوران اکبرجوجه بروید، از شما با ته دیگ پذیرایی می‌شود و بدین شکل دوری از خانواده را برایتان جبران می‌کنند.

آدرس: گرگان، ابتدای کمربندی

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

فست فود برگرتین گرگان

فست فود برگرتین در بلوار ناهار خوران گرگان دارای محیطی مدرن و شیک به مدیریت جناب آقای عسگری می باشد.
فست فود برگرتین ارائه دهنده خوشمزه ترین و لذیذ ترین طعم های مختلف پیتزا در گرگان می باشد که با یکبار خوردن پیتزاهای آن محال است که مشتری ثابتش نشوید.
علاوه بر پیتزاهای معرکه خود ، قارچ سوخاری و مرغ سوخاری های خوشمزه این فست فود هم دارای استاندارد و کیفیت بسیار بالایی می باشد.
منوی این فست فود علاوه بر انواع پیتزا و مرغ سوخاری دارای انواع پیش غذا و سالاد و غذاهای فرنگی هم می باشد.
از مزیت های دیگر این فست فود بخش VIP آن می باشد که عزیزان می توانند برای برگزاری دورهمی خانوادگی و تولد و … جهت انجام رزرو آن اقدام کنند.

آدرس :استان گلستان ، گرگان ، بلوار ناهارخوارن ، نبش عدالت ۹۸/۱

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

کباب دنده در گرگان

چند سالی است که پای کباب دنده به گرگان نیز باز شده و بسیاری معتقدند کباب دنده گرگان بعد از کباب دنده کرمانشاه، لذیذترین کباب دنده‌ای است که هر آدمی در طول زندگیش می‌تواند بخورد. فلکه کریمی گرگان نیز چندین مغازه جگرکی دارد که دنده کباب خوبی در آنها عرضه می‌شود، دنده کبابی که تازه است و هر سیخش ۱۵ هزار تومان است. جدا از آن خوش گوشت و کباب یونانی‌های خوبی نیز در اینجا می‌توان نوش جان کرد. اگر در گرگان خواستید کباب مرغوبی بخورید باید سراغ محله نعلبندان بروید. در این محله در  کباب سرحدی می‌توان کباب لذیذی بر بدن زد و در دیزی السالوادور دیزی و املت خوبی خورد.  

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

رستوران بارانک گرگان

چه به دنبال طعم و مزه ی غذاهای اصیل ایرانی مثل کباب ،دیزی و میرزا قاسمی باشید و چه به دنبال فست فودهای مختلف مثل انواع ساندویچ و پیتزا و لازانیا همه را می توانید در منوی غذایی رستوران بارانک بیابید .پیشنهاد ما به شما در این رستوران کشک بادمجان مخصوص گرگانی است که طعم لذیذ و خوشمزه آن را هرگز از یاد نخواهید برد

آدرس :گلستان _گرگان_بلوار ناهار خوران بعد از پل سید مسعود نبش شهرک تالار

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

کافه رستوران اسپیناس

کافه رستوران اسپیناس واقع در گرگان دارای فضایی دلنشین و بسیار شیک و مدرن می باشد.
این کافه رستوران و فست فود دارای منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فودی و کافی شاپ می باشد. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از فضای داخلی این کافه رستوران از فضای سبز و باز بیرونی آن نیز لذت ببرید.

استان گلستان ، گرگان ، فلکه گرگانپارس ، خیابان دی ، نبش اسفند غربی

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

رستوران میخوش گرگان

رستوران میخوش با محیطی بسیار شیک و آرام و همراه موسیقی زنده همراه با غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع کباب ها و نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای مخصوص با طعم های بسیار دلپذیر و خوشمزه منتظر پذیرایی گرم از شما عزیزان می باشد. و البته پخت انواع غذاهای بین المللی توسط سرآشپزان بین المللی از خصوصیات مثبت دیگر این رستوران می باشد.

آدرس :استان گلستان ، گرگان ، خیابان شهید رجایی ، بلوار رسالت غربی ، نبش رسالت ۱۲

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

رستوران قصر خورشید گرگان

رستوران قصر خورشید با محیطی بسیار شیک و دلنشین به همراه فضای باز و دید فوق العاده به جنگل های همیشه سبز واقع در بلوار ناهارخوران گرگان می باشد. رستوران قصر خورشید با منوی متفاوتی از غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا و بسیار خوشمزه و برخورد خوب پرسنل پذیرای شما عزیزان می باشد. طبقه بالای این رستوران غیر مسقف و دیزاین شده با آلاچیق های بسیار زیبا می باشد که محیطی سبز و دوست داشتنی را برای دوستداران طبیعت رقم زده است. طبقه همکف این رستوران دارای فودکورت وسیعی دارای منوی انواع فست فود می باشد. تجربه ی لذت غذا خوردن در قصر همیشه سبز خورشید را از دست ندهید.

آدرس : استان گلستان ، گرگان ، بلوار ناهارخوران

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

رستوران ایتالیایی دلکوک گرگان

رستوران ایتالیایی دلکوک گرگان در خیابان گرگانپارس واقع شده است. رستوران ایتالیایی دلکوک دارای محیط زیبا و شیکی در فضای داخلی و بیرونی است  دیزاین انواع غذاهای این رستوران کاملا حرفه ای و زیبا می باشد که علاوه بر مزه خوب ، خود یک اثر هنری است.

آدرس : استان گلستان ، گرگان ، گرگانپارس ، خيابان آذر ، روبروي ساختمان نظام مهندسی استان

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

رستوران اروس گرگان

رستوران اروس واقع در میدان شهرداری گرگان می باشد که دارای محیط داخلی بسیار زیبا و دل انگیز به همراه موزیک زنده می باشد. لذت صرف غذا در این محیط را از دست ندهید. رستوران اروس تمامی مواد پروتئینی خود را از اروس پروتئین که به جرات با کیفیت ترین فروشگاه پروتئینی گرگان است تهیه می کند.

معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان

آدرس: استان گلستان ، گرگان ، شهرداری ، ابتدای خیابان امام خمینی (ره) ، مقابل بانک ملی مرکزی (رستوران آبشار سابق)

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی 13 تا از رستورن های خوب گرگان»

  1. قصرخورشید عالی بود رفتیم حتما برین و از کباب های لذیذش استفاده کنین

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید