18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

یکی از بهترین قسمت های هر رابطه، داشتن یک همسفر است و یکی از بهترین قسمت های سفر دونفره، نداشتن هیچ مانعی هنگام کشف نقاط ناشناخته جهان می باشد. سفر چه داخلی چه بین المللی، با یک هم سفر باعث به اشتراک گذاشتن تجربیات غیر معمول و یادگیری موارد جدید می شود مانند اینکه، همراه شما به غواصی علاقه دارد یا دیگر هم سفرتان می تواند با اهالی بومی که از او پرسید “سرویس بهداشتی کجاست؟” دوست شود.

آشکار کردن ویژگی های خودتان یا شریک زندگیتان حتی در اولین تجربه باهم بودنتان آسان است، و سفر به زوج ها این امکان را می دهد که به تجربه متفاوتی از باهم بودن نسبت به روزهای عادی، دست پیدا کنند.

هنگامی که تصمیم می گیرید با هم سفرتان به مسافرت بروید، باید در نظر بگیرید که کدام یک از مقصدهای عاشقانه، از مکان های زیبا و فعالیت های ماجراجویانه گرفته تا مقصدهای دوستانه و مناظر خیره کننده، برایتان مهم است. این 18 مکان باید در فهرست مکان های تفریحی شما باشد.

1) بالی، اندونزی

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

بالی، معروف به جزیره خدایان، یک پناهگاه همه کاره است که می تواند برای هر نوع از زوج ها، چیزهای مختلفی را ارائه دهد. اگر برنامه عاشقانه شما، پیاده روی در فضای سرسبز، جنگل های میمون و شالیزارهای برنج است، پس بسیار شانس دارید.

اگر فکر می کنید عاشقانه رقصیدن با دستگاه های آهنگ و نمایش های نور تا ساعت های ابتدایی صبح می باشد، بالی نیز برای کلوپ های شبانه خود شناخته شده است. آیا می خواهید احساس معنوی داشته باشید؟

بالی معابد و زیارتگاه های بی شماری برای بازدید دارد. و اگر به سواحل علاقه دارید،  در اینجا همه نوع جزایر ساحلی متفاوت، از سواحل ماسه ای سفید در ساحل جنوبی گرفته تا ماسه های سیاه و سفید بی نظیر در سواحل شمالی و غربی، وجود دارد.

در حالی که برخی از قسمت های این جزیره جلوه ای قدیمی را حفظ کرده اند، اما این جزیره یک مکان توریستی محبوب است بنابراین مکان مناسبی برای اسکان مسافران بین المللی است که به دنبال اقامتی عاشقانه با امکاناتی مانند استراحتگاه های سطح بالا، کلاس های یوگا، آبگرم  و کافه هایی به سبک استرالیایی هستند.

2) سانتورینی، یونان

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

مطمئنا سانتورینی این روزها لحظاتی شناخته شده دارد: این منطقه مملو از زوج هایی است برای ماه عسل از این مناظر زیبا لذت می برند. با این حال منطقی به نظر می رسد که: سانتورینی منطقه ای شبیه ابر است که مسافران را در یک فضای تخیلی جای می دهد. عاشقانه های این جزیره خودش را نشان می دهد: در خیابان های پرپیچ و خم و مرتفع قدم می زنید، محیط اطرافتان با دیوارهای سفید روشن و سقف های باشکوه احاطه شده است، و عصرها منظره ای باورنکردنی از غروب خورشیر خواهید داشت. پس از غروب خورشید، شهر روشن می شود و خانه ها، کلیساها و رستوران ها مانند ستاره می درخشند.

3) سافاری (سفر اکتشافی آفریقا) در تانزانیا

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

گذشته از سفر به تانزانیا برای پیاده روی در کوه های ترسناک کلیمانجارو، بسیاری از مسافران برای حیات وحش و پارک های ملی حفاظت شده و بی نظیر به این کشور سفر می کنند. رفتن به سافاری چشمان شما را به یک دنیای ناآشنا در جهان باز می کند و به شما و هم سفرهایتان اجازه می دهد تا چند مورد را با یکدیگر به اشتراک بگذارید: اولین باری که یک شیر را می بینید، اولین باری که در میان دشت های آفریقا با درختان باباب حرکت می کنید، اولین بار با کسی از یک قبیله محلی ملاقات می کنید.

  شما مطمئنا می خواهید از دهانه آتشفشانی نگورونگورو، بزرگترین فوران آتشفشانی غیرفعال و دست نخورده در جهان بازدید کنید. شکل کاسه ای، مرزی طبیعی را برای حیوانات ایجاد می کند، و احتمال اینکه دوستداران سافاری بتوانند در طول یک تور، همه پنج گروه حیوانات بزرگ، شیر، یوزپلنگ، کرگدن، فیل و گاومیش را کشف کنند، افزایش می یابد.

پارک ملی سرنگتی به دلیل مهاجرت های فصلی و گروهی حیوانات وحشی و گورخرها، جمعیت شیرهای بزرگ و تنوع زیستگاه ها و حیوانات، یکی دیگر از مقصدهای محبوب سافاری است.

4) تولوم، مکزیک

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

دو رکن اصلی بسیاری از تعطیلات عاشقانه، مکان های دوستانه و تجربیات عجیب و غریب است که تولوم هردو را شامل می باشد. می توانید هنگام استراحت در سواحل گرمسیری بچرخید، می توانید در پارک Xel-Ha   نزدیک “پارک موضوعی آبزیان” غواصی کنید، در یک گودال (یا چاه آب)  شنا و در خرابه های مایان که یکی از حفاظت شده ترین مکان هاست، گردش کنید. بعد از یک روز گردش یا ماجراجویی، نوبت یک نوشیدنی است که احساس خوبی ایجاد می کند.

5) ویستلر، کانادا

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

راه عالی ارتباط زوج ها با یکدیگر، فعالیت کردن و اسکی روی کوه های ویستلر و کوه های سیاه است که  هم برای مبتدیان و هم اسکی بازان حرفه ای، مکانی مناسب می باشد. شما می توانید از طریق مسیرهای بسیار متفاوت به کوه ها بروید، هنگام سفر با گوندولا از منظره درختان پوشیده از برف لذت ببرید، برای ناهار در کلبه میان کوهستانی استراحت کنید و روز آخر را به اسکی آپریس در یکی از مکان های تفریحی اختصاص دهید.

اگر روزی از اسکی وحشت داشتید، در پایگاه قله فعالیت های بیشتری انجام می شود. دهکده ویستلر یک گدرگاه پر جنب و جوش مملو از، سالن ها، فروشگاه ها و رستوران ها است. سرزمین کوچک عجایب زمستانی به اندازه بودن در یک جهان برفی جذاب است، و چه چیزی بهتر از آن برای یک سفر عاشقانه؟

6) آکسفورد، انگلستان

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

آکسفورد با فاصله دو ساعت از لندن، مکان هایی عجیب از معماری قرون وسطایی انگلیس و سالن های دنج را ارائه می دهد. در هر کجا که نگاه کنید، یک پس زمینه ایده آل برای یک کارت پستال یا الگو گرفتن از طرح خانه عروسکی، با دانشجویان و اساتیدی که برای رسیدن به یک همایش در آکسفورد لباس های پشمی پوشیده اند را می بینید. با وجود تعداد زیادی دانشگاه، آکسفورد قدیمی ترین دانشگاه در دنیای انگلیسی زبان است، و به شما این احساس را می دهد که در یک دوره عاشقانه نمایش بازی می کنید و مهم ترین موضوع آن حرکات عاشقانه و احساسات می باشد.

7) کاپادوکیا، ترکیه

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

برای یک تعطیلات افسانه ای، هیچ چیز مناسب تر از منظره ای با “دودکش های افسانه ای” نیست. علاوه بر دودکش های افسانه ای، که مخروط های صخره ای باریک و نازک دارند و صخره های سنگی کاپادوکیا، کلیساهای غار، شهرهای زیرزمینی و خانه های سنگی، باعث ایجاد حالت عجیبی می شود که معمولا در قلمروهای افسانه ای دیده اید.

با سفر کردن به وسیله یک بالون هوای گرم زیبا در بالای ناحیه صخره ای، احساس می کنید مانند شخصیت های کتاب دکتر سئوس یا فضانوردانی هستید که تمدنی جدید را روی کره ماه کشف می کنند، در هر صورت، تجربه دنیایی با شگفتی کودکانه را خواهید داشت.

8) پاریس، فرانسه

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

بیشتر کلیشه ها به یک دلیل تبدیل به کلیشه شدند و این قضیه درمورد شهرت عاشقانه پاریس نیز صدق می کند. با نگاهی به تصاویر زوج ها در شهر نور، می توانید عاشقانه هایشان در جلوی برج ایفل را در چشمانشان ببینید. پاریس و عاشقانه هایش مانند روز ولنتاین و شیرینی های آن، شام سالگردهای مختلف و شمع های روشن، پیشنهادهای ازدواج و نشانه های مشهور جهانی… همه نشان می دهند که پاریس به طور تصادفی مشهور نشده است.

9) مرد سوزان، شهر صخره سیاه، نوادا

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

یک روش مؤثر برای تداوم قدرت یک رابطه، کنار گذاشتن راحتی ها و امکانات زندگی مدرن است. در برنینگ من (مرد سوزان)، تکنولوژی برای سبک زندگی سخت و قدیمی کنار گذاشته شده است، اما این سفر بسیار بیشتر از تجربه یک اردوی معمولی است که فقط با بیدار شدن با وضعیت آشفته و دندان های مسواک نزده همراه باشد. هیچ زوجی تجربه ای مشابه سفر به برنینگ من را نخواهند داشت، همچنین این سفر به شما امکان می دهد خاطرات خود را به اشتراک بگذارید و با روش های خودتان با یکدیگر ارتباط داشته باشید.

برنینگ من یک محیط باز را فراهم می کند تا بتوانید خودتان و ارتباطتان را با همایش ها، رویدادها و مهمانی های مادی معنوی کشف کنید. در برنینگ من، شما هنر را به روش های جدید و کمی دور از واقیت تجربه خواهید کرد، با افراد و موقعیت هایی روبرو می شوید که هرگز در زندگی روزمره عادی نخواهید دید، و احتمالا برخی از صفات، افکار و عقاید کمتر شناخته شده شریک زندگی خود را کشف خواهید کرد.

10) هاکون، ژاپن

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

هاکون در حالی که به اندازه شهر مجاور خود، کیوتو، برای سفرهای عاشقانه رونق زیادی ندارد، اما با سفر یک روزه از توکیو می توان به آن رسید که یک راه آرامش بخش برای دوری از سفرهای شهری ارائه می دهد: استراحتگاه های چشمه آب گرم. گذشته از استراحت در اوسن(چشمه های آب گرم)، می توانید در یک ریوکان سنتی(مسافرخانه ژاپنی) از مکان های طبیعی مانند دریاچه آشی و کوه آتشقشانی فوجی لذت ببرید، یا در تور آتش قرمز معبدهاکون و موزه مجسمه سازی در فضای باز، شرکت کنید.

بسیاری از گزینه های حمل و نقل از قایق ها و ماشین های کابلی گرفته تا مسیر قطارهای کوهستان، بیشتر به ماجراجویی های کوتاه شبیه هستند تا یک وسیله مسافرتی ساده.

11) شفق شمالی در نروژ شمالی

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

اگر تا به حال یک تجربه عاشقانه جالب توجه را تجربه کرده باشید، نروژ شمالی با اتفاقات باورنکردنی در آسمان، تجربه ای برتر از آنها می باشد. این منطقه که حدود یک سوم نروژ را در بر می گیرد، مقصدی برتر برای دیدن شفق های شمالی از پاییز تا اواسط آوریل است، در حالی که از ماه مه تا جولای، خورشید هنگام نیمه شب در پدیده ای به نام “خورشید نیمه شب” قابل مشاهده است.

” اگر جرئت رفتن به جایی دورتر از شمال را دارید به سوالبارد، شمالی ترین منطقه اروپا بروید تا نور 24 ساعته را بین آوریل و آگوست تجربه کنید. در انتهای مخالف طیف نور، سوالبارد در ماه های ژانویه و فوریه دارای “شب های قطبی” است، پدیده ای که شب بیش از 24 ساعت طول می کشد و باعث می شود که شفق شمالی بورالیس قابل مشاهده باشد. اگر قصد دارید با یک همراه سفر کنید، دقت کنید که: با نگاه کردن به ستاره ها سفرتان دیگر به اندازه قبل رمانتیک نخواهد بود.

12) پورتو، پرتغال

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

پورتو یک شهر ساحلی بازرگانی است که با خیابان های سنگفرش شده، کلیساهای باروکی و رواج مشاغل خانوادگی و کارخانه های بندری، معروف ترین صادرات منطقه، شما را به دوران کهن می برد. در نزدیکی دره دورو، شما می توانید از تاکستان هایی که به مدت 2000 سال نوشیدنی تولید می کردند بازدید کنید، نوشیدنی ها را امتحان کنید و در برخی از روش های برداشت شرکت کنید. در جایی که به شهر نوشیدن معروف است، شما و هم سفرتان می توانید به تنهایی تفریح کنید.

13) ساحل آمالفی، ایتالیا

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

ساحل آمالفی که به دلیل زیبایی های طبیعی و معماری مشهور است، مقصدی برتر برای یک تفریح عاشقانه در مدیترانه است. مسافران در مناظر طبیعی استراحت می کنند، و با قدم زدن در دهکده های کوچک، از چشم اندازهای دریا، و از مکان های معروف مانند “غار زمرد” ، کلیساهای قرون وسطایی، باغ ها و موزه ها بازدید می کنند. وقتی هر دو نفرتان به استراحت نیاز دارید، تعدادی هتل دنج وجود دارند که چشم اندازهایی از اقیانوس با امکانات مجلل را ارائه می دهند.

14) بوینوس آیرس، آرژانتین

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

در پایتخت شلوغ آرژانتین، شما و هم سفرتان هرگز از تفریح خسته نخواهید شد. هر آخر هفته، صدها نمایشنامه و برنامه در سطح شهر پخش می شود، یا می توانید برای یک شب دلپذیر به خانه معتبر اپرای بین المللی، تئاتر کلمبوس، بروید. بسیاری از رستوران ها و کافه ها اجراهای زیادی قبل از شام فراهم می کنند، و این باعث می شود یک شب شام و یک نمایش دلپذیر داشته باشید. برای یک روز کامل تفریح، به لا بوکا، یک محله پر جنب و جوش بروید که به خاطر رقص تانگو و یک پیاده رو مملو از صنایع دستی و خانه ها و مغازه های رنگ شده با رنگ های روشن، معروف است.

15) جزیره ویتسوندای، استرالیا

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

در قلب صخره مرجانی بزرگ، این 74 جزیره سواحل کوئینزلند در استرالیا، شما را با قایق به سرزمین های ناشناخته با اماکن باورنکردنی می رساند تا بتوانید با هم سفرتان آنها را کشف کنید.

ساحل ویتسوندای، یکی از معروف ترین سواحل ماسه ای سفید در این جزایر است و با وجود اینکه یک مکان توریستی محسوب می شود، بیش از 4 مایل امتداد دارد و پیدا کردن فضای خلوت را آسان می کند. علاوه بر گذراندن روزهای دلپذیر در ساحل می توانید هنگام بازدید از این جزایر، گشت و گذارهای واقعا فراموش نشدنی و عاشقانه ای داشته باشید مانند: پرواز بر فراز صخره بزرگ با یک هلیکوپتر، سفر چند روزه با قایق  و غواصی در قلب صخره مرجانی بزرگ.

16) کیکوس جنوبی، ترکیه و کایکوس

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

در حالی که مطمئنا ترکیه و کایکوس مقصد جدیدی برای تعطیلات عاشقانه نیستند، بیشتر گردشگران به جزیره پراویدنسیال،  اولین توقفگاه  مسافران در مجمع الجزایر گرمسیری، می روند. سواحل بکر و تازه  در فاصله یک پرواز کوتاه از مناظر دیدنی کایکوس جنوبی، بسیار محبوب تر هستند.

اگر به دنبال چیز خاصی هستید، شاید به مناسبت جشن یک سالگرد یا یک مناسبت خاص دیگر،  اقامتگاه سیل راک ( بادبان)  یک تفریحگاه لوکس است که در منطقه طبیعی کنار سواحل ماسه ای سفید واقع شده و به آب های شفاف منتهی می شود. در اینجا شما نوع دیگری از آرامش های زیبا را تصور می کنید که فکر می کنید فقط برای ستاره های فیلم قابل دسترسی است، هر دو نفر شما در آنجا در حال خوردن کوکتل های بی نظیر روی یک تور در حاشیه ساحل هستید، در حالی که چیزی غیر از افق زیبا در پیش روی شما نیست.

17) باربادوس

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

ساحل غربی باربادوس محل استقرار چندین استراحتگاه بی نظیر و دارای پیشنهادات مختلف است تا سفر کارائیبی خود را به یاد ماندنی تر کنید. البته ، می توانید برخی از مسافرت های کلاسیک جزیره، مانند غواصی، سفر با قایق های شخصی شرکت هایی مانند  سیدیوسد و بازدید از جاذبه های محلی مانند باغ های دیدنی هانت و خانه کودکی ریحانا را ترتیب دهید.

برای امتحان کردن غذاها و فرهنگ محلی، از ماهی سرخ شده اوستینس در جمعه شب لذت ببرید یا نمونه ای از بهترین نوشیدنی های جزیره را در کارخانه نیشکر مونت گای امتحان کنید. همچنین می توانید لذت بردن از سواحل زیبا و آب و هوای معتدل و استراحت در این سواحل را اولویت خود قرار دهید.

مهم نیست که چقدر فعالیت کنید، باربادوس یکی از بهترین مقصد تعطیلات را برای زوج ها ایجاد می کند. برخی از هتل ها تجربه های بی نظیری را برای زوج هایی ارائه می دهند که می خواهند سفری عاشقانه داشته باشند. به عنوان مثال ، هتل خانه الگانت، یک ملک مخصوص بزرگسال با یک نگهبان است  که کار اصلی او کمک به شخصی سازی سفر و ایجاد تجربه هایی عاشقانه می باشد. برای یک شام فراموش نشدنی، به سمت صخره بروید که مشرف به آب در محیطی شرجی و گرم است.

18) ساحل دالماشن، کرواسی

18 سفر برای تغییر زندگی زوج ها

برای تعطیلات نهایی دو نفره، در امتداد ساحل دالماشن در کرواسی قایقرانی کنید. اگر سفر خود را در دوبرونیک آغاز کردید و در اسپلیت به پایان رساندید، از اکتشافات دریایی گرفته تا گشت و گذار در شهرهای بندری کوچک و شهرهای بزرگ، نگاه کاملی به این کشور خواهید داشت.

هر شب با توقف در مکان جدید، ترانزیت بخشی سرگرم کننده است، نه صرفا وسیله ای برای رسیدن از نقطه A به نقطه B. مسافران عمدتا قایق های ترکی (یا قایق بادبانی کوچک) با خدمه های بخش های جداگانه رزرو می کنند، و شرکت هایی مانند تعطیلات آدریاتیک،  گروه هایی متشکل از کاپیتان، سرآشپز و یک یا دو خدمه ارائه می دهند که نه تنها در مسیر بلکه در انجام کارهایتان در ساحل یا روی آب، به شما کمک می کند.

فصل شلوغ  این ساحل از ژوئن تا اوایل ماه سپتامبر است، اما سفرهایی که در ماه اکتبر انجام می شود برای حفظ آرامش و حریم خصوصی در دریای آدریاتیک مناسب تر است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید