مانچ باکس ایران مال | مکانی برای شکم گردی در تهران

نویسنده:

فاطمه

در تاریخ:

اگر به رستوران گردی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک روز متفاوت را سپری کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بازار بزرگ ایران مال بزنید و از رستوران‌ها و فست فود آن همچون مانچ باکس و فریکادل غذایی لذیذ سفارش دهید. امروزه فست فود در میان مردم طرفداران بسیار دارد و باب ذائقه ایرانیان است.

شما با رفتن به این بازار گسترده می‌توانید یک روز خاطره‌انگیز را در رستوران ها و فست فود ایران مال همچون مانچ باکس با صرف غذای موردعلاقتان سپری کنید و از انواع غذاهای متنوعش نوش جان کنید. نوع سرویس دهی این فست فود پیتزا و پاستا است که در طبقه سوم ( غرب  G3) قرار دارد.

مانچ باکس ایران مال | مکانی برای شکم گردی در تهران

از دیگر فست فودهای بازار بزرگ می‌توان به فست فود فریکادل اشاره کرد که در کنار مانچ باکس دیده می‌شود. اگر گذرتان به این بازار گسترده اُفتاد حتماً برای صرف غذای دلخواهتان سری به فست فود ایران مال بزنید و در فضای دلپذیرش اوقات خوشی را تجربه کنید.

علاوه بر اینکه غذایتان را در این فست فود تست کردید، می‌توانید از مجموعه رستوران ملل دیدن کنید که معماری متنوعی در ساختش به کار برده شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که معماری این باغ رستوران الهام گرفته از کشورهایی نظیر اسپانیایی، یونانی، هندی، مصری و غیره است که با قدم زدن در میانش اینطور به نظر می‌رسد، گویی در کوچه و خیابان‌های این کشورها به رفت‌وآمد می‌پردازید.

مانچ باکس ایران مال | مکانی برای شکم گردی در تهران

در حال حاضر این مجموعه رستورانی ایران مال که به باغ رستوران ملل شهرت دارد به طور کامل ساخته نشده است. اگر قصد بازدید از بازاربزرگ ایران مال را دارید در کنار صرف غذایی لذیذ در مانچ باکس این امکان به شما داده می‌شود که هم به خرید کردن بپردازید و هم اینکه از جاذبه‌های تماشایی آن نظیر باغ کتاب، باغ ماهان، باغ دیدار، تالار آیینه، شربتخانه و غیره دیدن کنید. 

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید