مراکز خرید باتومی، گرجستان

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

باتومی، یکی از شهرهای بندری گرجستان و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در این کشور است. در مراکز خرید باتومی می‌توانید بهترین سوغات را برای دوستان و عزیزان خود خریداری کنید.

تپه‌های پوشیده از مه، پس‌زمینه‌ی منظره‌های زیبای باتومی است. باتومی، به پایتخت تفریحات و گردشگری گرجستان تبدیل شده و این شهر روز‌به‌روز از نظر گردشگری توسعه می‌یابد و یکی از نشانه‌های این توسعه‌ی تجاری، افتتاح مراکز خرید جدید و مدرن است که در آن‌ها فروشگاه‌های برندهای معروف، بهترین و جدیدترین محصولات خود را عرضه می‌کنند. البته باتومی را بیشتر به خاطر جاذبه‌های دیگرش می‌شناسند و در مجموع، این شهر برای خرید مناسب نیست. ولی تعدادی مرکز خرید دارد که از آن‌ها می‌توانید محصولات مورد نیازتان را بخرید.

مثل همه‌ی شهرهای بزرگ و توریستی دنیا، مراکز خرید باتومی هم چیزی فراتر از یک مکان تجاری ساده هستند و غیر از انواع فروشگاه‌ها، امکانات تفریحی مثل سینما و سالن بولینگ و محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان و… دارند. در این مراکز تقریبا همه‌ی امکانات مورد نیاز برای یک تفریح چند ساعته‌ی خانوادگی وجود دارد تا همه‌ی اعضای خانواده در کنار هم بتوانند از لحظات حضور خود در این مراکز، لذت ببرند. در ادامه با تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید باتومی آشنا می‌شویم.

مراکز خرید باتومی، گرجستان

شهر اپل باتومی

اگر از طرفداران محصولات شرکت اپل هستید، بدون شک از سر زدن به این فروشگاه بزرگ و تماشای آخرین محصولات این برند لذت می برید. ضمن اینکه می‌توانید این محصولات را خریداری کنید و از اصالت آن‌ها مطمئن باشید. گاهی به مناسبت‌های مختلف، این فروشگاه پیشنهادهای ویژه‌ای برای خریداران دارد که اگر قصد خرید داشته باشید، بهترین فرصت برای خریدن است.

مرکز خرید کاپارول سنتر

کاپارول سنتر یکی از محبوب‌ترین مراکز تجاری باتومی برای اهالی شهر و گردشگران است. این مجموعه روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است و در سایر روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر می‌توانید برای بازدید از آن برنامه‌ریزی کنید.

باتومی مال

مراکز خرید باتومی، گرجستانباتومی مال یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی چهار طبقه در مرکز شهر باتومی است که بیش از ۵۰ فروشگاه و سایر امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان دارد. وای فای رایگان و پارکینگ از امکانات این مجموعه است. اگر می‌خواهید جدیدترین و بهترین محصولات از برندهای برتر را خریداری کنید این مرکز بهترین انتخاب است. به غیر از فروشگاه، مراکز خدماتی دیگری مثلا آرایشگاه زنانه و مردانه، مرکز تناسب اندام و کافه هم در این مجموعه وجود دارد. فروشگاه‌های این مرکز به فروش محصولاتی از قبیل پوشاک و اکسسوری از برندهای داخلی و خارجی اختصاص یافته‌اند.

مرکز خرید باتومی پلازا

مراکز خرید باتومی، گرجستانیکی دیگر از مراکز خرید باتومی، باتومی پلازا است که در مرکز شهر قرار دارد. البته مجموعه‌ی باتومی پلازا غیر از مرکز خرید از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. ساختمان‌های اداری، مرکز خرید دو طبقه، سینما، رستوران، کافه، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، استخر استاندارد المپیک، هتل چهار ستاره، پارکینگ در طبقات زیر همکف و واحدهای مسکونی، از بخش‌های مختلف این مجموعه است. در این بنای چند منظوره همه‌ی این امکانات در کنار هم قرار دارند. این مرکز خرید برای خرید محصولات تولید داخلی از جمله انواع زیورآلات و محصولات نقره، عینک آفتابی و… مناسب است. رستوران این مجموعه نسبتا ارزان است و غذاهای محلی سرو می‌کند.

هوپا بازار

بعضی از غرفه‌های این بازار بزرگ به فروش لباس اختصاص دارد. در این بازار هر آنچه که فکر کنید پیدا می‌شود، قیمت آن‌ها ارزان است البته نباید توقع کیفیت بالا داشته باشید. اگر می‌خواهید مواد غذایی تازه بخرید با کمترین قیمت می‌توانید از هوپا بازار خرید کنید. مثل همه‌ی بازارهای شلوغ دیگر، اینجا هم چانه زدن رواج دارد. فروشنده‌ها معمولا رفتاری دوستانه و گرم دارند. البته اگر اهل خرید لوکس و بی‌دردسر هستید، این بازار جای مناسبی برای شما نیست. می‌توانید انواع سوغاتی‌های خوراکی را از این بازار بخرید. در ضمن در این بازار برخلاف مراکز خرید شیک و لوکس، فرصتی برایتان فراهم می‌شود تا با اهالی شهر و سبک زندگی روزمره‌ی آن‌ها از نزدیک آشنا شوید.

فروشگاه آرت گالری

مراکز خرید باتومی، گرجستانفروشگاه آرت گالری در خیابان Rustaveli قرار دارد و یکی از محبو‌ب‌ترین فروشگاه‌های شهر برای خرید سوغات است. هر آنچه که از سوغات باتومی در نظر داشته باشید در این فروشگاه پیدا می‌شود. سوغاتی‌های خوراکی را می‌توانید قبل از خرید امتحان کنید. فروشنده‌ها رفتاری بسیار صمیمانه و دوستانه با خریداران دارند و به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند. ضمنا در این فروشگاه می‌توانید خرید خود را با کارت اعتباری انجام دهید

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید