زیباترین و پرطرفدارترین پارک های تایلند + تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

تایلند با دارا بودن میانگین دمای سالانه 28 درجه سانتی گراد، خیلی گرم است و پارک های آبی، مهیج ترین راه برای لذت بردن در این شرایط می باشند. پارک های آبی زیادی در شهرهای مختلف تایلند نظیر بانکوک، پاتایا و پوکت، واقع شده اند که هر کدام جذابیت های زیادی دارند. در این پارک ها سرسره های آبی، سورتمه، تیوب و خیلی از امکانات دیگر برای تفریح و سرگرمی مهیا هستند. در این مطلب لیستی از پرطرفدارترین پارک های آبی تایلند، ارائه گردیده است.

پارک آبی کارتون نتورک آمازون

این پارک آبی که از بهترین پارک های آبی پاتایا است و حتی می‌توان آن را بهترین و بزرگترین پارک آبی تایلند نامید، دارای ۳۰ سرسره آبی و وسیله بازی مختلف است که در طراحی آن ها از شخصیت های کارتونی بهره گرفته شده است. پارک آبی کارتون نتورک آمازون دارای قسمت هایی برای رده های سنی مختلف است و از این لحاظ یکی از بهترین پارک آبی ها برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود. این پارک آبی پاتایا تایلند دارای ۱۰ قسمت تفریحی متفاوت است که هرکدام از آنها بر پایه‌ی شخصیت های کارتونی ای مانند بن تن طراحی شده اند. البته همانطور که گفته شد این پارک آبی برای همه سنین سرگرمی های متفاوتی دارد و یکی از بازی های این پارک که برای افراد بزرگسال مناسب تر است محیطی شبیه ساز موج سواری به نام سرف آرنا است که در آن افراد می‌توانند موج سواری را تجربه کنند.

زیباترین و پرطرفدارترین پارک های تایلند + تصاویر

همچنین اگر بدنبال هیجان بیشتر هستید می‌توانید از ترن هوایی آبی امنیورس استفاده کنید که ترنی بسیار سریع و دارای پیچ و خم های بسیار است. یک استخر موج بزرگ به نام مگا ویو نیز در این پارک آبی پاتایا تایلند وجود دارد که در طراحی آن سعی شده کاملا شبیه به دریای آزاد باشد، البته با این تفاوت که جانوران خطرناک دریایی در آن وجود ندارند و همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند با خیالی آسوده در آن به شنا بپردازند! این پارک آبی که دارای فود کورت و فروشگاه های بسیاری نیز هست، دسترسی بسیار مناسبی از شهر پاتایا دارد و تنها ۲۰ دقیقه با سواحل این شهر فاصله دارد.

پارک آبی سیام پارک بانکوک

پارک آبی سیام بانکوک به قدری جذاب است که با یک نگاه به آن، دوست دارید کل روزتان را در اینجا سپری کنید.پارک آبی سیام در یک زمین بزرگ ساخته شده است که تمام آن پر از سرسره های هیجان انگیز و یک پارک تفریحی مجزا با تعدادی سواری فانتزی برای بزرگترها و کوچکتر هاست. البته با ورود به پارک آبی سیام بانکوک انتظار ورود به دیزنی لند یا سایر پارک های استاندارد بین المللی را نداشته باشید. اگرچه بزرگتر ها کمتر تحت تاثیر قرار می گیرند اما مطمئنا کودکان روز خوبی را در این پارک آبی سپری می کنند. ورودی پارک آبی سیام بانکوک بسیار مناسب است. غذا ها هم به قیمت ارزان و با ترفند های جالب برای تشویق کودکان به خوردن، سرو می شوند.

زیباترین و پرطرفدارترین پارک های تایلند + تصاویر

پارک آبی پوکت تایلند

پارک آبی پوکت به نوعی بر اساس مکان های الهام بخش کره زمین، طراحی شده است. این مکان های الهام بخش عبارتند از: قاره شگفت انگیز آفریقا، قاره آسیا، چشم انداز غنی از ترکیه، شکوه و جلال شمال اروپا، وسعت شمال امریکا.

زیباترین و پرطرفدارترین پارک های تایلند + تصاویر

پارک آبی رامایانا

پارک آبی رامایانا یکی از بزرگترین پارک های آبی پاتایا و از بزرگترین پارک های آبی در جنوب شرق آسیاست. این مجتمع آبی بزرگ که در میان منطقه ای سرسبز در جنوب پاتایا قرار دارد، بیش از ۵۰ وسیله بازی جذاب دارد و در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار واقع شده است. موضوع جالب درباره‌ی این پارک این است که قسمت های مختلفی برای تمام سنین از کودک نوپا تا بزرگسالان دارد و هر کسی با هر سنی می تواند از این پارک لذت ببرد. مزیت دیگر این پارک آبی پاتایا تایلند برای کودکان این است که آب موجود در آن به وسیله مواد شیمیایی ضدعفونی نمی شود بلکه از مخزن های آب خود این پارک که آبی با کیفیت بسیار بالا دارند استفاده می شود.

زیباترین و پرطرفدارترین پارک های تایلند + تصاویر

پارک آبی اسپلش دون

پارک آبی اسپلش دون پاتایا مکان خوبی برای امتحان کردن مهارت های ورزشی شما است؛ بنابراین اگر همسفران شما افراد بزرگسال هستند این پارک آبی می تواند برای شما مناسب تر باشد. وقتی به این پارک آبی پاتایا تایلند وارد می شوید به شما یک جلیقه نجات، یک کلاه ایمنی و یک جفت دمپایی پلاستیکی داده می شود. یکی از بهترین سرگرمی های این پارک آبی اسپلش دون سرسره‌ی سوپر اسلایدر است که بزرگترین سرسره آبی بادی جهان به شمار می‌رود. از دیگر قسمت های جذاب این پارک آبی می‌توان به قسمت توپ های قرمز بزرگ اشاره کرد که در واقع در آن ۸ توپ بزرگ قرمز رنگ قرار دارد که باید از روی آن ها بپرید. اگر شما از این توپ ها به استخری که پایین آن قرار دارد بیافتید، پرسنل پارک آبی اسپلش دون به شما کمک خواهند کرد تا بیرون بیایید. پارک آبی اسپلش دون برای افرادی که بدنبال هیجان هستند انتخاب بسیار مناسبی است و رفتن به آن همراه با کودکان چندان توصیه نمی‌شود.
زیباترین و پرطرفدارترین پارک های تایلند + تصاویر

پارک آبی تالاب فانتزیا بانکوک

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک یا پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک پارکی جذاب و هیجان انگیز می باشد که بر روی پشت بام مرکز خرید Bangkae ساخته شده است. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک بسیار نزدیک به پارک آبی سیام بانکوک می باشد. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک یک مکان سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان می باشد .

زیباترین و پرطرفدارترین پارک های تایلند + تصاویر

پارک آبی پارک پاتایا تایلند

پارک آبی پارک پاتایا در ساحل جومتین پاتایا و در داخل مجموعه پارک پاتایا قرار دارد که علاوه بر این پارک آبی، یک پارک تفریحی نیز در آنجا وجود دارد. پارک آبی پارک پاتایا با دارا بودن برجی به ارتفاع 240 متر، مکانی مناسب برای کسانی است که دوست دارند از ارتفاع زیاد، پرشی را انجام دهند. همچنین این برج دارای سه رستوران گردان با زاویه چرخش 360 درجه می باشد که مکانی بسیار عالی برای صرف غذا را رقم می زند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید