سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

بیشتر ما از کمبود ویتامین دی رنج می بریم و به این زودی نمی توانیم برای گرفتن آفتاب بیرون برویم. با کاهش محدودیت ها پیدا کردن یک ساحل آرام در اروپا می تواند کار سختی باشد، بنابراین اجازه دهید که فرهنگ سفر شما را به سمت مقصدهای ساحلی کم جمعیت هدایت کند.

سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی

کامپورتا، پرتغال

سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی

لیسبون، دومین پایتخت قدیمی در اروپا، به لطف زیبایی و تاریخ خود تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را جذب می کند. اما با یک ساعت گردش یا زمانی بیشتر در جنوب، دهکده ساحلی زیبایی پیدا خواهید کرد که اهالی لیسبون به آنجا می روند.

کامپورتا، در دامنه شبه جزیره ترویا، غالبا به عنوان یک مکان مخفی و یک جایگزین برای الگارو در پرتغال شناخته می شود و مکانی ایده آل برای یک استراحت تابستانی می باشد.

سواحل، ذخایر طبیعی و صخره های سنگی از جاذبه های اصلی هستند برای زمانی که شما نمی خواهید در یک غذاخوری ماهی ساردین تازه و یا در یک کافه، نوشیدنی های محلی را امتحان کنید.

والورا، آلبانی

سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی

والورا، سومین شهر بزرگ کشور به تازگی و از زمانی مورد توجه قرار گرفته است که این منطقه با افتتاح یک فرودگاه بین المللی درحال توسعه گردشگری می باشد. اما امروزه، همچنان ناشناخته باقی مانده است.

ویوسا نارتا نزدیک به 200 کیلومتر مربع (75 مایل مربع) از ذخیره تالاب که شامل یک تالاب، باتلاق ها، جزایر و سواحل ماسه ای می باشد، جاذبه اصلی محسوب می شود. در اینجا منتظر آب و هوای مدیترانه ای باشید و حدود 280.000 درخت زیتون در اطراف شهر قرار دارد. تا زمانی که ساخت فرودگاه نکمیل شود، می توانید از طریق تیرانا به والورا دسترسی داشته باشید: با ماشین حدود دو ساعت زمان نیاز دارد.

گالیسیا، اسپانیا

سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی اگر در تعطیلات خود به دنبال یک مکان تاریخی هستید، به گالیسیا، منطقه ای در شمال غربی اسپانیا بروید. کلیسای جامع در سانتیاگو د کامپوستلا، نشانه پایان مسیر سفر در سانتیاگو می باشد.

همچنین این مکان با مکان های رومی مانند دیوارهای رومی حفاظت شده لوگو از میراث جهانی یونسکو و پل رومی اوورنس، برابری می کند. اهالی گالیسیا به شدت مستقل هستند و حتی زبان مخصوص خود، گالیسی، ترکیبی از پرتغالی و اسپانیایی را دارند.

برای فعالیت هایی در فضای باز، این منطقه بسیار سرسبز است و دارای بیش از 1000 رودخانه و طولانی ترین خط ساحلی اروپا که اغلب به عنوان زیباترین و شلوغ ترین خط ساحلی توصیف می شود و سازه های سنگی برجسته می باشد.

مریمه، ایتالیا

سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی

مریمه در دریای تیرنه، اغلب به عنوان “ساحل مخفی” و “مکانی فراموش شده” توصیف می شود. این خط ساحلی آرام از لازیو تا توسکانی امتداد دارد و شامل سواحل بیابانی زیبا و دو کوهستان، کوه آمیاتا، بلند ترین کوه آتشفشانی غیر فعال ایتالیا و کوه آرژانتاریو می باشد.

زندگی پروانه (زندگی گله ای در ایتالیا) و کابوهای معروف مریمه که به مدت 250 سال بخشی از این منظره ساحلی محسوب می شدند را از دست ندهید. این اسب سواران موفق به طور سنتی با اسب های وحشی و گاوهایی با شاخ های بلند کار می کردند.

آرکاچون، فرانسه

سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی

سنت تروپز، نایس، کن و ساحل عاج رویای همه افراد برای سفر هستند. اما ساحل کمتر شناخته شده اقیانوس اطلس چطور است؟ ممکن است هوای دریا سردتر باشد اما این بخش از فرانسه نسبت به همتای مدیترانه ای خود در خارج از کشور، بسیار ارزان تر است. آرکاچون با جمعیتی حدود 10.000 نفر، بسیار بزرگ نیست.

اما کوه شنی بزرگ آن در ارتفاع 107 متری (350 فوتی) قرار دارد و بلندترین تپه شنی در اروپا می باشد. اگر فقط از دیدن سواحل لذت نمی برید، می توانید به راحتی با دوچرخه در اطراف گردش کنید. از غذاهای دریایی و صدف های خوراکی تازه و نوشیدنی عالی بوردو لذت ببرید.

ایستریا، کرواسی

سفر بعد از ویروس کرونا | سواحل زیبا و کمتر شناخته شده اروپایی

بعد از دوبرونیک، شبه جزیره ایستریا در قلب کرواسی و بزرگترین شبه جزیره دریای آدریاتیک، به عنوان یک جاذبه جدید در حال جذب بازدیدکنندگان می باشد. ایستریا در مقایسه با توسکانی جاذبه های مناسب و مطلوبی دارد: دهکده های ماهیگیری سنگی با تاثیر از سبک ایتالیایی از جمله رووینج و اوپاته و همچنین تاکستان های سرسبز و بخش های ساحلی زیبا. با وجود این مکان ها احساس کمبود می کنیم.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید